Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Homeland får enda en sesong. Var sikker på at høstens sesong skulle være den siste.

Var ganske sikker selv. Litt synd dette nå, super-melking på gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åfyyyy Breaking Bad var bra... Så 4-5 episoder hos en kamerat mens jeg var der. Det ga mersmak, har ikke netflix så blir vel til at jeg kjöper boksene på bluray.

Endret av Gouldfan
Skrevet

Vel, du kan jo skaffe deg Netflix en måned for 99,- (hvis du ikke har gratismåned), hvis du ikke har noe planer/interesse om boksene. Da kan du få med deg spinoffen Better Call Saul også som er tilbake med ny sesong i februar (sesong 1 er  både i DVD/BD-"boks" og på Netflix fra før).

Skrevet

Vel, du kan jo skaffe deg Netflix en måned for 99,- (hvis du ikke har gratismåned), hvis du ikke har noe planer/interesse om boksene. Da kan du få med deg spinoffen Better Call Saul også som er tilbake med ny sesong i februar (sesong 1 er  både i DVD/BD-"boks" og på Netflix fra før).

Har mobilt 50gig 4G

Skrevet

Show me a Hero, anbefales veldig! En miniserie på 6 episoder på ca en time hver.

Det er ett eller annet med seriene som David Simon er med på å skape som drar meg inn!

Skrevet

Noen som har sett The Bastard Executioner?

Ligger på hbo nordic, kom over den ved en tilfeldighet.

God serie, litt langdryg i starten, men den tok seg opp skikkelig de siste episodene. Spent om det kommer en sesong to av den.

Skrevet

Det blir en spennende venting når det ble kjent nylig at serien er kansellert av Kurt Sutter (men igjen, kanalen ville kansellert den serien også med de seertallene). "Meh".

Skrevet

Smaken er som baken. Always has been, always will be.

Mener du at du selv har sett den, men ikke likte den.. Eller snakket du generelt? :)

Skrevet

Kjipt at The Bastard Excqutioner ble så meh som mange sier. Likte utgangspunktet og den historiske settingen, og Sutter har jo vist at han lage gode tv-serier. 

Skrevet

Serier satt til middelalderen har en tendens til å ikke treffe helt. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg skulle likt å se en serie i en lignende setting med en kvalitet på nivå med f.eks. Rome. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...