Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Ok, jeg er ganske ny, men uansett, møtte på en mage gnome mens jeg gjorde noen quester i Ironforge, hun lixom:

 

OMG, WTF, UR GEAR SUXXXXOR MAXXXXOR!111OneONEoNe

 

Helt uten videre..

 

Jeg bare: ?

 

Hun: OMGOMGOMGOMFG! WTF R U DOIN!?

 

Me: I'm going to hang myself in that tree over there, you should try it! IN RL

 

Hun: LOL, IM RPORTING U 4 OFFENSIVE LANGUGE! BANNZOR

 

 

/Ignore

Endret av KennethD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Vekker kanskje liv i en gammel tråd nå, men samme f***. Jeg er frustrert og trenger å få utløp for det. Var akkurat i SM som Druid Tank. Jeg har tanket Library mange ganger før og det har gått glatt. Men ikke denne gangen, gruppen besto av en priest og 3 mages og meg. Alle 3 mages var fire specc og mente at å pulle hver sin mob med fireball var en god ide, helst da priest ikke hadde mana. Herr prest gikk tom for mana fordi han ikke brukte annet enn shields på meg så han kunne ta seg tid til å DPS'e og tømme seg for mana. Jeg prøvde flere gang er å spørre om jeg kunne få pulle mobs, at de andre kanskje kunne assiste mitt target noe som gjør tanking utrolig mye lettere, jeg ba priest heale istedet for shielde ettersom shields ødelegger rage'n min og er usaklig mana innefficent. Det hele endte med at vi pulle 3 grupper hvor hver hadde 3 mobs, vi wipet, alle kjeftet på hverandre med mest mulig caps, leet og ord som "GAY!!1" og jeg stakk.

 

Argh!

Lenke til kommentar

En gang skulle jeg til Darnassus, jeg hadde venta en stund på at båten skulle komme. Når båten endelig kommer fram, og jeg hadde gått på, kommer det en 53 paladin og dueller meg, jeg takker ja, selv om jeg bare er 28, jeg kjeda meg etter å ha venta på båten og tenkte at det kunne bli gøy :p. Men er det noe det ikke ble, så er det gøy!

Det første han gjør er å ta shield, det neste er å ta mind controll på meg, og hvis du har lest hele historien, og tenker litt over hvliken tråd dette er, så skjønner dere sikkert hvor jeg ble av.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For dere som ikke skjønte det, vi var på en båt, han tok mind controll på meg, og vips, gjett hvem som måtte vente på ny båt >:(

 

Etterpå sendte jeg ut en advarsel mot fyren.

Og selvfølgelig ignora jeg han.

Jeg vurderet også å reporte han til en GM eller noe, men jeg orka ikke.

 

Det er det eneste jeg kommer på nå.

Skulle jeg komt på noe senere så skriver jeg det nok her.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Kom borti en litt merkelig skrue nå akkurat faktisk. Det var en level 20 tauren shaman som sto parkert på veien i Hillsbrad (jeg var på vei gjennom - level 37).

 

Rett etter at jeg buffet han hendte altså det som er på screenshottet - det er ingen annen forhistorie enn det som er fortalt her.

 

Jeg synes i alle fall det var en smule morsomt :!:

Lenke til kommentar

Du kan tro jeg satt der som et spørsmålstegn da jeg fikk den kommentaren, hehe. Jeg tok decline på gruppeinvitasjonene hans, for jeg visste akkurat hva han ville - og jeg hadde jo allerede svart han på at jeg ikke visste hvor shammyquesten hans var.

 

Fikk et lite latteranfall både jeg og privinius, og jeg er glad for at jeg fikk tatt screenshot av det ^^

Lenke til kommentar

Dette er ikke in-game, men ett horde guild på serveren som jeg spiller på med shamanen gjorde no litt morsomt:

 

(Britisk horde guild - Singularity)

 

hmm what about our guild effort at picking up the barmaids at the Sing meet. Telling them we work for a massive finance company called Singularity who work mainly with Gold, Silver and Copper. We often do Auctions and have many chinese members farming for us....oh and the job itself is just WOW, you wouldn't believe it!

 

Yes we did say this to the barmaids (Toroda, Mofo, Myself) with plenty of witnesses. Was going well til Bern got drunk and told them it was a guild meet based on an online computer game

 

Then that canadian one went on to say how wow was evil and she hated it, i was more suprised she knew of it more than anything. Oh and the fact they thought we where rugby players... then looked at toroda and laughed, and said ok maybe not rugby players.... ahah good times

 

Evig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...