Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

kan innrømme at jeg var den største drittsekken idag...

Var en gruppe som trengte en random til sethekk halls og jeg ble med. De var da på første boss. Etter mye om og men og monging og generelt dårlig spilling kom vi til siste bossen. Gruppa forstod overhodet ikke hvordan den fungerte selv om jeg sa "when he blinks, just run out of sight". De begynte å klage "damn, its so luck based" osv, alle mulige unnskyldninger for å ikke få skylda. Endte opp med at jeg overtalte han som var leder å gi den til meg. Så jeg kicka alle og inviterte guildies :) .

Fikk Oblivion buksene da. ENDELIG!

8381829[/snapback]

 

Etter et par wipes med sånn gruppe, gjorde du det rette ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir så irritert på folk som ikke tar hintet. :l

 

Ble hvisket til 4 ganger igår av en level 42 Hunter, som sa noe lignende: "plz help, ur bro ninja glvoes mail from sm, plzplzpl help me tell him to giv mi" så sa jeg helt rolig at jeg ikke brydde meg særlig, og at de fikk fikse det seg i mellom, så klarer han å prestere å hviske det samme tilbake 3 ganger til (ikke helt det samme, men poenget var det samme).

 

Han fikk en god og saftig ignore, ja. Fra både meg å brodern. Fysj!

Lenke til kommentar
Blir så irritert på folk som ikke tar hintet. :l

 

Ble hvisket til 4 ganger igår av en level 42 Hunter, som sa noe lignende: "plz help, ur bro ninja glvoes mail from sm, plzplzpl help me tell him to giv mi" så sa jeg helt rolig at jeg ikke brydde meg særlig, og at de fikk fikse det seg i mellom, så klarer han å prestere å hviske det samme tilbake 3 ganger til (ikke helt det samme, men poenget var det samme).

 

Han fikk en god og saftig ignore, ja. Fra både meg å brodern. Fysj!

8387821[/snapback]

 

Haha om han tenkte på scarlet gauntlets, så er jo de skamdårlige for hunter :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
kan innrømme at jeg var den største drittsekken idag...

Var en gruppe som trengte en random til sethekk halls og jeg ble med. De var da på første boss. Etter mye om og men og monging og generelt dårlig spilling kom vi til siste bossen. Gruppa forstod overhodet ikke hvordan den fungerte selv om jeg sa "when he blinks, just run out of sight". De begynte å klage "damn, its so luck based" osv, alle mulige unnskyldninger for å ikke få skylda. Endte opp med at jeg overtalte han som var leder å gi den til meg. Så jeg kicka alle og inviterte guildies :) .

Fikk Oblivion buksene da. ENDELIG!

8381829[/snapback]

:!:

 

Men den bossen er drit-enkelt på non-heroic. Farma han litt med 2 randoms, 2 feral druids (jeg tanka) og en rogue.

Lenke til kommentar

tok han fra 50% til 0% uten healer ^^

 

warrior, rogue, rogue, mage og en DØD prest ^^

 

presten kom seg ikke unna en arcane explosion (det skjer.. :p ) og der sto vi, jeg som warrior og tank stacket opp på det vanlige med sunders, sikftet og proc'et recklessness, tilbake til defensive stance og tanket med HS og shieldblock + revenge, rogues og mage gikk amok, mage aggroet et par ganger men vi var heldig med at han blinket mye og resetter aggro, løp ut av LOS, bandage som en gærning, pot tidlig og pot sent, på siste runde hadde han rundt 20% igjen når han blinket, begge roguene hiver på CoS og fortsetter å angripe mens han exploderer, meg og mage styrter tilbake inn, mage driver med sitt, jeg tanker (uten sjanse til å ta aggro nå) med mocking blow, challenging shout og taunt, plutselig er han nede i 3% så jeg sikfter og begynner å spamme executes og vips så var han nede.

 

jeg hadde 1 hp igjen (last stand gikk ut samtidig med siste execute) roguene hadde ca 200 hp hver, mage hadde det fint men var OOM, presten som CR for harde livet trodde ikke sine egne øyne, bukser fra bossen fikk han og! :)

Lenke til kommentar
kan innrømme at jeg var den største drittsekken idag...

Var en gruppe som trengte en random til sethekk halls og jeg ble med. De var da på første boss. Etter mye om og men og monging og generelt dårlig spilling kom vi til siste bossen. Gruppa forstod overhodet ikke hvordan den fungerte selv om jeg sa "when he blinks, just run out of sight". De begynte å klage "damn, its so luck based" osv, alle mulige unnskyldninger for å ikke få skylda. Endte opp med at jeg overtalte han som var leder å gi den til meg. Så jeg kicka alle og inviterte guildies :) .

Fikk Oblivion buksene da. ENDELIG!

8381829[/snapback]

:!:

 

Men den bossen er drit-enkelt på non-heroic. Farma han litt med 2 randoms, 2 feral druids (jeg tanka) og en rogue.

8389123[/snapback]

når tanken har 7k hp, aoe treffer for 6k og han ikke forstår at man skal løpe (samme med paladinen, magen og druiden)? Da er han vanskelig. Klarte utrolig nok med den gruppa og få han til 20 % uten healern første forsøk.

Kan nevne at paladinen gjorde dps med retri aura (den som gir skade tilbake på slag) og blessing of might, men han så ikke ut til å ha seal of command...... Jævla mongo'er :thumbdown:

Lenke til kommentar

Var i Shadow Lab. idag, og var bare drittunger i party.

 

Magen og warlocken var irl kompiser, og det eneste de klarte å skrive i party chat var "kek" og "FUCK YOU" tydeligvis.

 

Tanken skulle pulle en gruppe på 3, men endte opp med rundt 8+ mobs, og etter det måtte han stikke å spise.

 

Presten var vel egentlig grei. Mest fordi han aldri sa noe :p

Lenke til kommentar

Ingen kjempe morsom historie, men føler for å fortelle den.

 

En venninne av meg ville ha meg med i Shettek Halls for å skaffe en del til gearet sitt.

 

Det var 2 warlocks i gruppa, meg og en jeg ikke veit hvem er.

Han hadde tydligvis nettopp speccet destro og likte Soul Fire mektig godt.

Derfor pullet HAN, ALLE grupper og døde innen 2 sekunder.

Resten av gruppa var drit bra og klarte oss fint bortsett fra locken som døde ved hver pull :p

Lenke til kommentar
Ingen kjempe morsom historie, men føler for å fortelle den.

 

En venninne av meg ville ha meg med i Shettek Halls for å skaffe en del til gearet sitt.

 

Det var 2 warlocks i gruppa, meg og en jeg ikke veit hvem er.

Han hadde tydligvis nettopp speccet destro og likte Soul Fire mektig godt.

Derfor pullet HAN, ALLE grupper og døde innen 2 sekunder.

Resten av gruppa var drit bra og klarte oss fint bortsett fra locken som døde ved hver pull  :p

8394057[/snapback]

 

ebay ? :p

Lenke til kommentar

Et par morsomme:

 

En level 20 dverg hunter har problemer med blackrockorker i redridge (3 stk. er litt i overkant med 30% i helse) Jeg hopper av hesten og healer og spanderer på et par slag med slegga, som takk får jeg følgende melding: "That was my kill!"

 

/stare

 

Rir videre.

 

Så må jeg ikke glemme den gale nightelfen hunteren jeg møtte i Westfall etter at han hadde temmet en kylling (eller kjøpt som pet?) Han løper rundt som et lite barn mens han sier "I have a chicken for a pet! Kiss my chicken!"

 

Har møtt han senere også, og rett som det er kan du se "kiss my chicken!" i chatten.

 

100% gærning. Men ellers en trivelig kar.

 

På Aszune forresten.

Lenke til kommentar
En level 20 dverg hunter har problemer med blackrockorker i redridge (3 stk. er litt i overkant med 30% i helse) Jeg hopper av hesten og healer og spanderer på et par slag med slegga, som takk får jeg følgende melding: "That was my kill!"

 

/stare

8395626[/snapback]

 

Høres vel egentlig bare ut som en person IC(in character, og en typisk respons fra en dverg? :D )

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg tror alle som har postet i denne topicen hadde hatt bruk for det addonet her.

 

Det er et veldig enkelt addon som du kan legge til en liten possetiv eller negativ note til andre spillere, bade horde og alliance uansett hva du er. Den deler ogsa notene automatisk med alle andre emd samme addon pa serveren. Har et parr ganger avslatt folk fordi de hadde ninja lootet av meg for flere maneder siden. Er recrutment officer i guilden sa det er spesielt nyttig for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Hvis dere har lyst til a se en hel guild med merkelige folk kan dere ga hit. Det er en guild pa serveren min som kaller seg zylos hand, de er en horde guild hvor det eneste de driver med er a ganke alliance. De provde til og med a infiltrere var guild med en spion for a vite nar vi raidet sa de kunne komme a ganke oss ved instancen. Han ble oppdaget etter bare noen dager og kastet ut :!: . Av en eller annen merkelig grunn bestar guilden 50% and rouges :whistle:

 

Er det bare meg eller minner den internett siden litt om de jihad nettstedene.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Zylo! :D

 

*elske på Zylopfia til tross for at man blir ganket tusen ganger*

 

Zylopfia og Zylo's Hand - var vel Tyr's Hand de tok over, lenge leve World PVP og herlige greier :p - var vel noe av det beste som skjedde Frostwhisper og PvP :p

 

Zylo og Yngling tok den helt ut, rp @ pvp-server = :love:

8399275[/snapback]

Tyr`s hand ble til Zylos hand. Guilden Zylos `hand er den største guilden på serveren og alle bare digger fyren. (Og han heter Zylopfa) har vært rundt og ganket med han en del i det siste og det er bare så ufattelig gøy når han hopper av flying mounten og mulilater og skriker ut hvor bra det er at Alliance ratsa får ress sickness.
Lenke til kommentar

En gang i Shadow Labyrinth vant jeg 5 fel armaments på rad på need roll mot en hunter. Etter jeg vant den 5. ble hunteren forbanna.

 

Han: OMG u fucking cheater!!

Meg: ??

Han: Winning 5 Fel Armament in a row is not normal.

Meg: Guess its just luck :p

Han: U are a fucking cheater ill report u!

Meg: You're being paranoid.

 

1 minutt senere ble jeg kicket fra groupen. Det viste seg at hunteren var en RL venn av group leaderen.

Lenke til kommentar
En gang i Shadow Labyrinth vant jeg 5 fel armaments på rad på need roll mot en hunter. Etter jeg vant den 5. ble hunteren forbanna.

 

Han: OMG u fucking cheater!!

Meg: ??

Han: Winning 5 Fel Armament in a row is not normal.

Meg: Guess its just luck :p

Han: U are a fucking cheater ill report u!

Meg: You're being paranoid.

 

1 minutt senere ble jeg kicket fra groupen. Det viste seg at hunteren var en RL venn av group leaderen.

8407299[/snapback]

 

Haha så jævlig patetisk

Lenke til kommentar
En gang i Shadow Labyrinth vant jeg 5 fel armaments på rad på need roll mot en hunter. Etter jeg vant den 5. ble hunteren forbanna.

 

Han: OMG u fucking cheater!!

Meg: ??

Han: Winning 5 Fel Armament in a row is not normal.

Meg: Guess its just luck :p

Han: U are a fucking cheater ill report u!

Meg: You're being paranoid.

 

1 minutt senere ble jeg kicket fra groupen. Det viste seg at hunteren var en RL venn av group leaderen.

8407299[/snapback]

Bra deal det da.. Jeg tar lett et kick for 5 Armaments.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...