Gå til innhold

Hvilket strategispill anbefaler dere?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere anbefaler av strategi spill.. Jeg liker å tenke litt. Krigsspill syntes jeg er fett og den type spill, men hvilket burde jeg skaffe meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, endelig fikk jeg ett svar også. Dere har ikke hvert til allverdens hjelp, men takk for det. Kom hjerne med flere spill.

Skrevet (endret)

Nå har vel strengt talt denne tråden vært oppe et par min :p

Total War serien er svært bra, du burde prøve de første i serien.

De første Heroes spillene er geniale, men ikke prøv de nyeste :|

Endret av Bruktbilen11
Skrevet
Liker du krigsspill så er Company of Heroes et klart valg.

7573481[/snapback]

Ja, har sett litt på det. Må bare vente til butikkene åpner og litt sånt, har vurdert det, gode kritikker fra media og sånt også om jeg ikke husker feil.

Skrevet

Company of Heroes er helt klart det beste strategispillet som har kommet på lenge. Kjøper du det, så får du også med Warhammer 40.000 - Dawn of War (GOTY Edition), som også er et knall strategispill.

Skrevet
Company of Heroes er helt klart det beste strategispillet som har kommet på lenge. Kjøper du det, så får du også med Warhammer 40.000 - Dawn of War (GOTY Edition), som også er et knall strategispill.

7573511[/snapback]

Nice, liker strategispill så da kommer jeg garantert til å kjøpe det da. Har jo penger nå så hvorfor ikke?

Skrevet
Liker du krigsspill så er Company of Heroes et klart valg.

7573481[/snapback]

Ja, har sett litt på det. Må bare vente til butikkene åpner og litt sånt, har vurdert det, gode kritikker fra media og sånt også om jeg ikke husker feil.

7573508[/snapback]

Du kan laste ned en demo herfra :)

Skrevet

Kan bare slenge meg på og si Company of Heroes.

Beste strategispillet jeg har spillt på lenge, og MP communitiet er faktisk ganske bra og.

Skrevet

Ja, da har jeg noe jeg kan prøve selv hvertfall. Har skaffet meg Company of Heroes. Det er sinnsykt bra. Elsker snipere:P Hehe. De kvester alt av mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...