Gå til innhold

Hvilket strategispill anbefaler dere?!


Anbefalte innlegg

Klart beste strategi spill er:

 

Age of empires 2 og 3 ( 3 er veldig gøy på nettet etter min mening)

Warcraft 3 Frozen Throne

Command and Conquer har veldig mange gode strategispill også :thumbup:

 

Vil si at aoe er gøyest om du interesserer deg for gammeldags slossing med hest og pistoler, mens Warcraft er gøy siden der er magi og diverse fantasi figurer med som f.eks orker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale Command & Conquer Generals med tilleggspakken Zero Hour. Et av de mest oversiktelige og beste RTS-spillene som er laget. Garantert best på LAN med kompiser. Enormt intenst og oppslukende.

 

En boks med det originale Generals og Generls: Zero Hour koster bare 99,- de fleste steder. Kan også anbefale The First Decade som inneholder alle Command & Conquer-spillene, inkludert Generals, som også blir solgt til en billig penge for tiden.

Lenke til kommentar

Synes ikke Warcraft 3 er et strategispill. Når du kommer litt opp i skill på nettet, betyr strategi ingenting fordi alle vet hva som denger hva ,og det eneste du trenger er å ha litt micromanagement og lage bjørner med hoppende dryads rundt. Men det er jo billig og godt... og underholdte meg i sånn 5 år.

 

MEN, hvis du virkelig vil ha et godt spill som dreier seg om strategi, er TA og Supreme Commander et must. Genialt lagt opp, gode og balanserte units, vakker grafikk (særlig med mitt nye 8800gts :dribble: ), og ingen teite raser (ja nightelf, jeg mener deg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...