Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nesten så jeg vurderer å forhåndsbestille.. Leveransen kan jo komme når som helst.. Men jeg vil ha.. Nå! :(

7727306[/snapback]

 

 

Sitter og gleder meg som et lite barn her jeg også. Har fått Rayman og Zelda fra Absoluttspill allerede, samt komponentkabel og minnekort. Venter nå bare på selve konsollen..

 

*sniff*

Lenke til kommentar
Er nesten så jeg vurderer å forhåndsbestille.. Leveransen kan jo komme når som helst.. Men jeg vil ha.. Nå! :(

7727306[/snapback]

 

 

Sitter og gleder meg som et lite barn her jeg også. Har fått Rayman og Zelda fra Absoluttspill allerede, samt komponentkabel og minnekort. Venter nå bare på selve konsollen..

 

*sniff*

7727350[/snapback]

Vel, nesten det samme her.. Får Zelda fra Absolutt imorra eller dagen etter, og har nå forhåndsbestillit Wii nå på Eb Games..

 

Kan ikke si annet en at jeg bokstavelkig talt for fnatt.. Dette blir alt annet enn enkelt..:p:cry:

Lenke til kommentar

Jeg snakket litt med elkjøp i dag og de forventer at det skal bli mulig å få tak i wii igjen litt uti februar. Noe før det blir bare sånne små leveringer. Men uansett så er det ikke sååå lenge til februar da.

 

Husk at de også må ha nok konsoller på plass til sony's dritt ps3 kommer for å selge wii som faen når ingen for tak i ps3.

Lenke til kommentar

Var innom Siba på Kvadrat (Sandnes) her om dagen.

De hadde PS2 til 895,- og hadde solgt en minipall med PS2'er på litt over to uker.

Ikke sikker på hvor mange som går på en minipall, men skal jeg tippe så ca 200 stk.

Det er jo fremdeles mye spillkonsoll for under tusenlappen da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...