Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestile wii fra lefdal.com på mandag, fikk den i går.

7695445[/snapback]

Samme her. Leveringen kom kjapt. Bestilte litt før kl. tolv, og pakkelappen kom i går. Kundesenteret visste dog ikke den var sent, så de har visst ikke alt under kontroll ;)

 

Det merkeligste var egentlig at etter å ha spillt litt kom det på ingen måte noe antiklimaks etter all ventingen... dette er virkelig en helt spesiell konsoll :)

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar

2 stk nunch greier til 299,- (598,-)

[...]

 

priser altså konsollen til 2300,- ca.. tja..

7697047[/snapback]

Det følger med en nunchuk i wii pakken, så prisen for konsollen blir ca. 2600/2700,-. Dette er nok en pakke, ikke et pakketilbud ;)

7697136[/snapback]

 

 

Ahh.. trodde det kun fulgte med en vanlig kontroller.. jaja.. 2600 da... ikke rådyrt men heller ikke bra..

 

som du sa pakke og ikke pakketilbud.. :-)

Lenke til kommentar

2 stk nunch greier til 299,- (598,-)

[...]

 

priser altså konsollen til 2300,- ca.. tja..

7697047[/snapback]

Det følger med en nunchuk i wii pakken, så prisen for konsollen blir ca. 2600/2700,-. Dette er nok en pakke, ikke et pakketilbud ;)

7697136[/snapback]

 

 

Ahh.. trodde det kun fulgte med en vanlig kontroller.. jaja.. 2600 da... ikke rådyrt men heller ikke bra..

 

som du sa pakke og ikke pakketilbud.. :-)

7697209[/snapback]

De fleste har hatt Zelda uten å selge ut en god stund nå.

Lenke til kommentar
Bestile wii fra lefdal.com på mandag, fikk den i går.

7695445[/snapback]

Samme her. Leveringen kom kjapt. Bestilte litt før kl. tolv, og pakkelappen kom i går. Kundesenteret visste dog ikke den var sent, så de har visst ikke alt under kontroll ;)

 

Det merkeligste var egentlig at etter å ha spillt litt kom det på ingen måte noe antiklimaks etter all ventingen... dette er virkelig en helt spesiell konsoll :)

7696688[/snapback]

 

Da får jeg virkelig håpe at det har skjedd med meg også. Jeg bestilte på Lefdal på mandag på, det sto på nettsiden at den var inne og at leveringstiden var 3-5 dager.

 

Jeg sender de mail på tirsdag og får beskjed om at den skal sendes på tirsdag eller onsdag. I dag (torsdag) sender jeg ny mail og spør om den har blitt sendt.

Får da beskjed om at den ikke er sendt og at det er tomt på lageret, samtidig sier de at den sannsynligvis blir sendt tidlig i neste uke, men at de ikke kan garantere noe da de ikke har fått noe bekreftet fra leverandøren.

 

Synes ikke det er så bra service når det står at de har den inne, samtidig som de trekker penger fra min konto, også har de den ikke inne allikevel. Synes det er litt dyrt med nesten 4.000,- for å stå på venteliste.

 

Får bare håpe det er rot mellom kundesenter og de som sender. Hun på kundesenteret sa jeg kunne få pengene tilbake. Det hadde jo vært fint å få pengene tilbake også var den sendt alikevel.

Lenke til kommentar

Fikk min wii ca 2 timer etter jeg posta på forumet hvordan jeg raskest skulle få tak i wii:).. Fant den på et bakrom på expert i Kristiansand.

Var innom der for å egentli spørre etter wiimote for å spille hos en kompis, men så spurte jeg en gammel dame bak kassa om de visste når de fikk in wii.

Hun svarte: Hva, Nikendo? Måtte bruke lang tid på å stave NINTENDO WII. Heldigvis kom det en yngre gutt forbi og overhørte samtalen og sa med en gang at det stod 2 nye wii på bakrommet. Slik var historien om min wii anskaffelse.

 

Forresten så kjøpte en annen kompis av meg den andre wiien, hvor det viste seg at wiimoten var deffekt. Med andre ord er jeg ganske heldig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...