Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man campe for å få tak i en ekstra kontroller tror dere?

7450085[/snapback]

Kanskje ikke nødvendigvis campe, men være veldig tidlig ute iallefall. Wii Play følger med kontrollerene og det vil nok være ettertraktet. I tillegg trenger jo sikkert flere folk å kjøpe både to og tre ekstra kontrollere ;)

Lenke til kommentar

Jeg er så glad jeg har fått satt av en maskin. Så i morgen skal jeg stå opp ca kl 10, kjøre ned til Playcom og hente maskinen, kjøre hjem, spille litt, og sef må jeg på jobb fra 15.30.

 

Men blir noen timer spilling før jobb og noen timer spilling etter jobb. Ser i alle fall frem til noen dager med Zelda igjen.

Lenke til kommentar

Jeg ser at folk som har forhåndsbestillt hos spaceworld har fått telefoner eller sms med beskjed om at de kan hente maskinen imorgen. Jeg har ikke fått en slik beskjed.

Til tross for at jeg fikk telefon for 3 uker siden hvor de sa; "Hei, dersom du betaler 500 nå, er du garantert maskin ved launch".

Burde jeg fremdeles forvente ett svar fra butikken?

Lenke til kommentar
Er det noen/mange som camper da`? Kommer ikke di fleste til å møte kvart på 10 ved butikkene? eller..?

7451215[/snapback]

Tenker det blir en del som møter opp i 8-9 tida, noe senere enn det så vil du som datating sier, slite.

 

Jeg har i alle fall tenkt å være tidlig ute. Har derimot ikke greid å bestemme meg for hvor enda, Leangen eller Tiller, her må man tenke taktikk. :hmm:

Endret av wizzcat
Lenke til kommentar
Hvor var det du skulle "campe" bruktbilen?

7450828[/snapback]

 

Når kommer folk til forus??

7451213[/snapback]

 

Har satt meg som mål å være der en gang mellom 3-4 nå. Men mulig jeg kjører 2 om jeg kjeder meg her hjemme :p Det er liksom litt for sent til å sove nå, men for tidlig til å dra ut til elkjøp.

7451259[/snapback]

 

Vett du om mange som ska t forus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...