Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen folkens! :D

 

Skal ikke campe utenfor noen butikk, men det er grunnet dette:

 

Dato    Kl    Hendelse    Poststed

07.12.06  18.49  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  0024 OSLO

07.12.06  14.30  INNLEVERT POSTTERMINAL  3169 STOKKE

 

Pakken tar sine siste steg til min postkasse i dag :p

Blir nok en kort dag på jobb gitt ^^

Lenke til kommentar
dimiles: Hehe, sitter dem oppe på parkeringsplassen der da? Mange var det?

7452175[/snapback]

 

De sitter oppe på parkeringsplassen, ja. For alle dere som skal til Storo er det der det gjelder. Vi hengte opp lapp nede ved hovedinngangen, så det kan forhåpentligvis ikke misforståes. Klokka 23:30 var det 3 folk som var der. :)

 

*glede seg til jobb imorra* :wee:

 

(bare synd ansatte ikke får lov til å kjøpe :( )

Lenke til kommentar

Her er litt info til dere som har tenkt til å kjøpe i morra. Har vært en tur rundt i Oslo:

* Platekompaniet bogstadvn: åpnet salget kl 2400, ca 130 i kø, 63 maskiner

* Elkjøp Carl-Berner: 8 i kø litt etter midnatt. 24 maskiner, 10 Zelda.

* Lefdal Alnabru: 4 i kø kl 0030 (dypt opptatt med sine DS), 43 maskiner, ca 25 Zelda.

* Elkjøp Storo: Her var 5 biler parkert rett utenfor porten kl 0045. Vet ikke lagerbeholdning. Leser også av et tidligere innlegg her at det satt noen i kø rett utenfor øvre inngang.

 

Ser ut som man må være mye tidligere ute enn først antatt....og spesielt gjelder det dere som skal ha Zelda.

 

God jakt!

Lenke til kommentar

For å presisere TorAtle:

 

På Elkjøp Storo satt det folk i kø på øvre inngang fordi det er der køen blir. Det er satt opp plakat angående dette ved hovedinngangen på Storo-senteret.

 

Lykke til imorra, Wii-fans! :) (Jeg vet hva dere har å glede dere til prøvde det for en 2 mnd. siden; det er sykt :D)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Dem som er i kø i Oslo er skikkelig hardcoregamers regner jeg med. Synes dei fortjener ros som klarer å være i kø i ca 10 timer :). Telt og sovepose alltid greit å ta med. Og vannkoker til å ha Mr.Lee nudler og pølser :tease:

 

Jeg fikk tak i X360 når jeg kom kl 08.50 på Elkjøp på Forus så jeg regner med att broren min får tak i Wii, Zelda, Red Steel og kansje RGB-kabelen.

 

Ønsker broren min lykke til, jeg kan ikke si det til han for han ligger å sover :cry:

 

Jeg har nesten aldri gledet så mye å få meg en konsoll som jeg gjorde med X360 og Wii'en ikke minst :dribble:. Dem konsollene er verdt alle penga uansett hva dem koster :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...