Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?


sokkhue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var akkurat ute på elkjøp på forus å se hva jeg kom hjem med:

 

Oh really?

wii1.jpg

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Yah really!

wii2.jpg

 

Ikke akkurat like heldig som Tci, men jeg fikk nå kjøpt med Wiiplay til den nette sum av 499! :w00t: (det er bare 50 kroner mer enn et vanlig spill!) Men de var litt i tvil om de skulle sette den opp til 549,- virket det som, da det var det som poppet opp i kassen, men jeg fikk den for 499,- siden det var det den andre duden sa til meg den kostet.

 

Men bare ta det med ro stavanger folk, det var kun wii play som var lagt ut for salg(samt nunchuch) Ingen andre spill eller konsollen :p

 

@M@R7!N, når er du der ute? Jeg vurderte å sette meg i køen nå allerede, men det var ingen folk der ute og jeg orker ikke å sitte over 12 timer å vente på konsollen :p Det var tross alt ganske så kalt og vått der ute... Men om jeg hører noen andre er på vei ut så tar jeg sikkert turen etterhvert jeg også.

Lenke til kommentar
oO er kontrollerene i salg alt?

7449514[/snapback]

Jepp, de var satt ut på forus iallefall :)

 

Noe som var litt merkelig var at det så ut som om det kun var wii play de solgte og ikke kun kontrollen. Mulig det bare var jeg som så dårlig, men uansett så synes ikke jeg det gjorde noe når pakken kostet rundt det samme som kun kontrollen koster andre plasser...

Lenke til kommentar
woohoo! Faren min fikk tak i nintendo wii på expert nå!=D Wii er i hus sammen med zelda!=D !

 

Takk å lov at ansatte på coop og expert "hjeper" hverandre=P

7449803[/snapback]

Snakk om å være heldig da! Gi oss gjerne dine inntrykk. Mange her som ikke har prøvd Wii enda, eller får tak i i morgen. ;)

 

Men det har jeg, og jaggu gleder jeg meg!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...