Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, fresht.

Trodde jeg kom til å sende mange fler SMS med det nye abbonementet enn det jeg har gjort hittill. Noen som føler for å bli bombardert med SMS?

Skrevet (endret)

Jeg fikk beskjed via mail om at 4 stk på jobb har addet meg som Facebook-friend.

Det rare er at jeg aldri har registrert meg der. Kan folk bare adde mailadresser uten å spørre først?

Endret av Bitex
Skrevet
Jeg fikk beskjed via mail om at 4 stk på jobb har addet meg som Facebook-friend.

Det rare er at jeg aldri har registrert meg der. Kan folk bare adde mailadresser uten å spørre først?

8465531[/snapback]

Det er vel snakk om invitasjoner, hvor man kan registrere seg og automatisk få lagt inn den personen som venn.

Skrevet (endret)

8465531[/snapback]

Det er vel snakk om invitasjoner, hvor man kan registrere seg og automatisk få lagt inn den personen som venn.

8465553[/snapback]

Det greieste med facebook er vel egentlig at man kan skru av spammen når man registrerer seg.

Myspace suger bøttekott btw. Ikke at jeg har prøvd det.

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet

Myspace er langt større i USA.

Jeg har da også fikset meg en profil nå, selvom jeg ikke hadde tenkt til det.

Men langt bedre enn myspace mtp veggen å skrive på. Kjappere og ryddigere.

Skrevet

jeg er lei av facebook, og jeg har ikke en gang vært inne på siden :p

Får så mange" *insert name here* has added you on facebook spamdrit i e-posten min. :p

Skrevet
Vi har bedre smak (Facebook) i Europa, enn dere i US (Myspace). ;)

8465603[/snapback]

Personlig kan jeg ikke fordra Myspace... Saerlig ikke etter at kontoen min var phished eller hva i helvete det heter - og min konto hadde spammet vilt. Nei takk....

Skrevet
Damn. Jeg hakke registrert meg på facebook engang, jeg.

What's all the fuzz about? :ermm:

8465653[/snapback]

Facebook er nettby/blink lignende sted, men fokuserer mye mer på folk man kjenner enn ukjente.

Skrevet
Damn. Jeg hakke registrert meg på facebook engang, jeg.

What's all the fuzz about? :ermm:

8465653[/snapback]

Facebook er nettby/blink lignende sted, men fokuserer mye mer på folk man kjenner enn ukjente.

8465657[/snapback]

Pluss at man kan spamme ned folk som ikke er medlem med "I've added you on facebook! Join NOW!" ? :ermm:

Skrevet
jeg er lei av facebook, og jeg har ikke en gang vært inne på siden :p

Får så mange" *insert name here* has added you on facebook spamdrit i e-posten min. :p

8465619[/snapback]

Kjenner følelsen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...