Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Hahaha, så like stort på Hellas sitt EM-gull i 2004 som Chelseas CL-gull i år. Ingen big deal med andre ord, ingen bryr seg om CL-gullet til Chelsea, det er et tomt og glemt minne allerede.

At Bayern ikke greier å sette et straffe på overtid, har ingenting med Chelsea's spillestil.

Chelsea var kaldest i finalen, og derfor vant de den helt fortjent, get over it or get out.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom ryktene er sanne og Chelsea kan stille med følgende angrep neste sesong;

 

Torres

Hazard - Mata - Hulk

Lampard - Mikel

 

så kunne vel selv en idiot som meg klart å få til underholdende fotball.

 

de 4 på topp der...ahh..ser så sykt bra ut på papiret...men kjipt å sette ut Ramires, hvor skal man lage en plass til han?

Lenke til kommentar

Sist sesong spilte enkelte spillere tett opptil 60 kamper. Det er rom for flere spillere i samme posisjonen.

 

Det kan f.eks være nyttig å spille Ramires i stedet for Lampard i kamper hvor man trenger større løpskraft på midten (Arsenal borte er et godt eksempel på en slik kamp).

Lenke til kommentar

Marin - Ramires

Hulk - Mata - Hazard

Torres

 

(Med Sturridge og Lukaku på benk) SÅÅÅ ser det farlig ut.

 

Ja, Marin er klar for Chelsea for Unknowers.

 

Hazard er PASSE god på straffer. På nivå med Luiz, men ikke så Crazy og kald...

 

Hulk med sin skuddfot på straffer. Jeg hadde ikke turt å stå i mål da engang... Han er Goood...

Lenke til kommentar

...

...

Og drar både Bosingwa og Ferraira så trenger vi en høyreback, f.eks Wiel.

 

Er ganske sikker på at enten Hulk eller Hazard signerer for oss.

 

Gregory van der Wiel,...

 

Om Hazard kommer til Chelsea er klubben gått fra kongelig blå til belgisk blå, jeg trur ikke det er i de belgiske spillernes interesse å starte noe slags belgisk bastion i London.

 

...

 

Uansett, det er snart EM. Mye kan skje.

 

Vel, så feil kan man ta. Operasjon "belgisk bastion i vest-london innen 2013" ser ut til å være igangsatt :p Og stemmer det at Hazard signerer for oss, så blir det fort "Hazard X" på 2012/13 drakten min gitt, for et stilig etternavn.

 

Lampard på benken fra starten av neste sesong da? Vet ikke om han er en som tar det så godt, men han har vel kanskje innsett at han nærmer seg slutten av spiller karrieren.

Lenke til kommentar

Marin - Ramires

Hulk - Mata - Hazard

Torres

 

(Med Sturridge og Lukaku på benk) SÅÅÅ ser det farlig ut.

 

Ja, Marin er klar for Chelsea for Unknowers.

 

Hazard er PASSE god på straffer. På nivå med Luiz, men ikke så Crazy og kald...

 

Hulk med sin skuddfot på straffer. Jeg hadde ikke turt å stå i mål da engang... Han er Goood...

 

Jeg drømmer om at Chelsea stiller sånn. Dessverre vet jeg at en hvilken som helst manager Chelsea ansetter ikke kommer til å være en idiot. Ramires er den eneste av de seks spillerne som besitter noen som helst form for defensive ferdigheter. Alle vet at Marin har signert for Chelsea, men du vet tydeligvis ingenting om han som spiller. Av og til er det bedre å innrømme at man ikke har peiling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet at han egentlig er Venstreving men kan vikariere på SOM.

 

Men hvordan skulle han få plass der. Når Hazard, Mata, Hulk og ReserveSturridge også ønsker en offensiv plass, i en offensiv spillestil?

 

Marin er den mest defansive spillertypen blant de valgte. Takk for ENDA mer negativtet fra deg til meg. Har du det kanskje ikke bra med deg selv? Vurdert psykolog?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...