Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Marin kommer neppe til å være førstevalget dersom tospannet Hazard og Hulk kommer til klubben. Han gir Chelsea derimot friheten til å eksperimentere litt med oppsettet utover sesongen. Dessuten er han bortimot en perfekt spiller å sette inn i de kampene hvor man trenger et øyeblikks magi.

 

Jeg tar Marin som supersub fremfor Kalou eller Malouda hvilken som helst dag i uken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du satte han ikke som SOM. Du satte han som en av to midtbanespillere i en 4-2-3-1. Selv om du har ørten gode angrepsspillere i laget ditt, så kan du ikke plassere alle i førstelleveren. Da må man sette noen på benken og heller rotere, noe som er helt vanlig. Marin er heller ikke den mest defensive spillertypen blant de valgte. Du har tydeligvis ikke sett noe av Marko Marin. Alle styrkene hans ligger offensivt i form av ferdigheter med ball i beina. Marin er en like god defensiv/stabiliserende midtbanespiller som Mikel er ving. Hvordan du har fått for deg at en spiller som helt klart er best på kanten, men som også har spilt i "10'er-rollen" innehar de defensive kvalitetene som skal til for å spille i en slik defensiv rolle kan jeg ikke se.

 

For øvrig har jeg det helt fint med meg selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Alle offensive skal spille. Mål styrer kamper.

Nettopp, og derfor er det kanskje greit å ha et forsvarsspill som ikke lekker som en sil.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

"He is always very discreet and calm but the players say he is very much the joker in the dressing room, a mickey-taker. Opponents respect him because he does not take the mickey on the pitch. He is respectful of them.

 

People might think that the daily updates on his future are a sign of cockiness but really he is not. He knows he is not going to be arriving in England as the best player in the Premier League. He knows he has been a big fish in a small pond." - http://www.telegraph...e-his-game.html

 

Hvis dette stemmer så kommer det nok til å bli få problemer. :)

 

Nour Agha ‏@NourAgha

Chelsea haven't given Hazard permission to speak to the media. Responded to a question about #CFC today by saying "I do not speak English."

 

:p

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke bekreftet på CFC sine nettsider. Om du kun ønsker å høre ting derfra, foreslår jeg at du leser der. På forum er det forøvrig vanlig at man diskuterer rykter, ikke bare nyhetssaker fra klubbens egne nettsider som ofte er av svært få ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...