Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Etter ønske om litt mer info om klubben kommer det en liten oppdatering her :)

 

Chelsea FC

 

Stifftet: 10. mars 1905

Fullt navn: Chelsea Football Club

Kallenavn: The Blues

Hjemmebane: Stamford Bridge

Manager: Carlo Ancelotti

Eier: Roman Abramovitsj

Farger: Blå og hvite trøyer og bukser.

Meritter:

• Eliteserien: Mester fire ganger (1954/55, 2004/05, 2005/06, 2009/10)

• FA-cupen: Mester fem ganger (1970, 1997, 2000, 2007, 2009)

• Ligacupen: Mester fire ganger (1965, 1998, 2005, 2007)

 

Så nå er det bare å fortsette diskusjonen!

post-105422-1162484781_thumb.jpg

Endret av Shjatå
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om det er mange chelsea fans her inne? 

 

Etter at mr "Chelskie" kom og tok over chelsea ble alt mye bedre, men jeg har noen spørsmål om hva dere mener om dem? :p

 

Virker det ikke litt rart at dem kjøper de spillerne di har lyst på, og ikke tenker på pengene? ;)

 

Er Mourinho den rette mannen?, virker han ikke alt for sjølgod?

 

Blir det gull i premier og champions league i år? 

 

Hvem er topp 3 av spillerne og hvem er de dårligste? 

 

hvem blir de neste spillerne di kjøper?

 

Håper det er mange chelsea fans her da!? :tease:

7172899[/snapback]

 

Svar på spørsmålene dine:

1. Nei, det er ikke rart. Klubben driter penger.

2. Absolutt ikke. Mourinho er en drittsekk.

3. Gull? Ikke faen. Du er heldig hvis du ser dem i semifinale.

4. Mikel, Makalele, Gallas (Av den enkle grunn at de er svarte). Den dårligste spilleren må være Lampard, fordi han heter Frank til fornavn.

5. De har ikke råd til flere, så en 'neste spiller' skal du få vente lenge på.

6. Ingen Chelsea fans her, nei. Nettopp fordi Chelsea er og forblir en drittklubb i mine, og alle andres øyne. Unntak: Et fåtall i London. :nei:

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Svar på spørsmålene dine:

1. Nei, det er ikke rart. Klubben driter penger.

2. Absolutt ikke. Mourinho er en drittsekk.

3. Gull? Ikke faen. Du er heldig hvis du ser dem i semifinale.

4. Mikel, Makalele, Gallas (Av den enkle grunn at de er svarte).

5. De har ikke råd til flere, så en 'neste spiller' skal du få vente lenge på.

6. Ingen Chelsea fans her, nei. Nettopp fordi Chelsea er og forblir en drittklubb i mine, og alle andres øyne. Unntak: Et fåtall i London.  :nei:

7173037[/snapback]

Helt enig.

 

Chelsea :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål til trådstarter.

 

Hvor lenge har du vært Chelsea-supporter?

 

Og her på forumet har jeg sett tre Chelsea-supportere, det er LarsP, en annen som jeg ikke husker navnet på, og deg.

 

LarsP har også sagt at han er pre-Abramovich-supporter, så nåværende Chelsea er temmelig upopulært blant skikkelige fotballinteresserte, dvs. de som ikke er medgangssupportere.

Lenke til kommentar

Har inntrykk av det samme, det er en del av de gamle chelsea-supporterne som er veldig skeptiske til det som skjer. Største frykten er vel hva som skjer når milliardæren går lei. Det fins eksempler på engelske klubber som har måttet slite skikkelig etter at den rike onkelen ga seg.

 

Hadde litt sansen for Chelsea før, uten at det var favorittklubben. Men sånn Chelskij er blitt nå er det for dumt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er ok at Chelsea vinner, de har penger og kan vinne... Ingen grunn til å starte medsupporterklan...

 

1.Grei klubb som slet og kom tilbake for lett...

2.Eieren er blant verdens ti rikeste menn, de tørker ræva med gullpapir...

3.Mourinho, har ikke noe å si om ham...

4.Champions League, my ass. De klarer det ikke...

5.Kan bli Buffon eller en annen keeper...

6.3 stykker her inne, ikke meg...

Lenke til kommentar
Lurer på om det er mange chelsea fans her inne? 

 

Etter at mr "Chelskie" kom og tok over chelsea ble alt mye bedre, men jeg har noen spørsmål om hva dere mener om dem? :p

 

Virker det ikke litt rart at dem kjøper de spillerne di har lyst på, og ikke tenker på pengene? ;)

 

Er Mourinho den rette mannen?, virker han ikke alt for sjølgod?

 

Blir det gull i premier og champions league i år? 

 

Hvem er topp 3 av spillerne og hvem er de dårligste? 

 

hvem blir de neste spillerne di kjøper?

 

Håper det er mange chelsea fans her da!? :tease:

7172899[/snapback]

 

Svar på spørsmålene dine:

1. Nei, det er ikke rart. Klubben driter penger.

2. Absolutt ikke. Mourinho er en drittsekk.

3. Gull? Ikke faen. Du er heldig hvis du ser dem i semifinale.

4. Mikel, Makalele, Gallas (Av den enkle grunn at de er svarte).

5. De har ikke råd til flere, så en 'neste spiller' skal du få vente lenge på.

6. Ingen Chelsea fans her, nei. Nettopp fordi Chelsea er og forblir en drittklubb i mine, og alle andres øyne. Unntak: Et fåtall i London. :nei:

7173037[/snapback]

Og du mener Gallas spiller for Chelsea? :hmm:

 

Anyway. Chelsea er i ferd med å ødelegge den Engelske fotballen. Jo raskere vi får slutten på det jo mindre vil den Engelske fotballen blir ødelagt.

Lenke til kommentar

Haha, så genial tråd, bare Chelsea-flaming i hytt og gevær.

 

1. Hittil sett tre, sikkert litt flere som ikke tør å stå fram i redsel for å bli drept.

 

2.Rart? 100 milliarder i lomma til russern, og at de kjøper spillere er rart? ;) betyr vel at du er en arrogant jævel som vil gni økonomien deres oppi trynet på andre supportere.

 

3. Mourinho er arrogant, ja, og med et lag som Chelsea trenger man ikke å være et geni for å få resultater. Chelsea kunne ansatt Tufte-Martin og vunnet...

 

4. Nei

 

5. Mikel er en slask, han er verst, Shevchenko, Ballack og Lampard er best.

 

6. Hvem blir den neste klubben Abramovich kjøper? Personlig håper jeg at Chelsea selger spillere...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til trådstarter.

 

Hvor lenge har du vært Chelsea-supporter?

 

Og her på forumet har jeg sett tre Chelsea-supportere, det er LarsP, en annen som jeg ikke husker navnet på, og deg.

 

LarsP har også sagt at han er pre-Abramovich-supporter, så nåværende Chelsea er temmelig upopulært blant skikkelige fotballinteresserte, dvs. de som ikke er medgangssupportere.

7174437[/snapback]

 

har vert chelsea suporter i ca 4 år :p

Jeg liker heller ikke medgang suportere :thumbdown:

Endret av Catta
Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til trådstarter.

 

Hvor lenge har du vært Chelsea-supporter?

 

Og her på forumet har jeg sett tre Chelsea-supportere, det er LarsP, en annen som jeg ikke husker navnet på, og deg.

 

LarsP har også sagt at han er pre-Abramovich-supporter, så nåværende Chelsea er temmelig upopulært blant skikkelige fotballinteresserte, dvs. de som ikke er medgangssupportere.

7174437[/snapback]

 

har vert chelsea suporter i ca 4 år :p

Jeg liker heller ikke medgang suportere :thumbdown:

7178926[/snapback]

 

Min påstand er at alle Chelseasupportere er medgangssupportere. :)

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til trådstarter.

 

Hvor lenge har du vært Chelsea-supporter?

 

Og her på forumet har jeg sett tre Chelsea-supportere, det er LarsP, en annen som jeg ikke husker navnet på, og deg.

 

LarsP har også sagt at han er pre-Abramovich-supporter, så nåværende Chelsea er temmelig upopulært blant skikkelige fotballinteresserte, dvs. de som ikke er medgangssupportere.

7174437[/snapback]

 

har vert chelsea suporter i ca 4 år :p

Jeg liker heller ikke medgang suportere :thumbdown:

7178926[/snapback]

 

Min påstand er at alle Chelseasupportere er medgangssupportere. :)

7179654[/snapback]

Må skuffe deg der... vel, kan vel kanskje ikke kalle meg selv for en aktiv supporter, men har alltid gledet meg litt ekstra hvis de har gjort det bra de siste 5-6 årene. :)

Lenke til kommentar
Virker det ikke litt rart at dem kjøper de spillerne di har lyst på, og ikke tenker på pengene? ;)

Har man kapital så kjøper man spillere. Lag som Barcelona og Real Madrid har gjort akkurat det samme. Om pengene kommer fra private investorer, draktsalg eller billettinntekter er meg revnende likegyldig.

 

Er Mourinho den rette mannen?, virker han ikke alt for sjølgod?

The Special One er en fantastisk manager som skaper liv og blæst på balløya. Uansett om man elsker eller hater han, så må man simpelthen respektere han.

 

Blir det gull i premier og champions league i år? 

Ja. Å si noe annet ville vært dumt.

 

Hvem er topp 3 av spillerne og hvem er de dårligste? 

Akkurat nå er Terry, Lampard og Drogba de tre heteste spillerne i stallen. Chelsea har egentlig ingen dårlige spillere, men jeg kan jo alltids dra frem Geremi Njitap, Ryan Bertrand (17 år) og Yves Makabu-Makalambay (20 år).

 

hvem blir de neste spillerne di kjøper?

Trenger ikke å kjøpe flere spillere. Det er samspill og samhold innad i laget som gjelder.

 

Og til slutt; jeg fikk min første Chelsea-drakt i 1993-94.

Lenke til kommentar

Chelsea supportere som heiet på laget før russeren: helt greit for meg

Chelsea supportere som begynte å heie på laget etter russeren: :thumbdown:

 

Har også noen meninger om United supportere (er selv en):

De som begynte å heie på laget fordi de var gode: ok, men ikke forlat laget ditt ;)

Lenke til kommentar

chelsea på handletur:

1.en klubb finner et talent/god spiller som ikke er for dyr. så kommer chelsea og overbyr, og sikrer seg spilleren.

2.to klubber har en budrunde om en spiller de trenger. så kommer chelsea igjen og overbyr nok en gang, får spilleren og bruker han sjeldent.

 

chelsea er et kjøpe lag. de kan stille 2 lag og komme på første og andre i premier league. er ikke fotball det

Lenke til kommentar
chelsea er et kjøpe lag. de kan stille 2 lag og komme på første og andre i premier league. er ikke fotball det

7184048[/snapback]

 

Ikke så lenge Manchester United styrer skuta :love:

 

 

Mourinho har jo selv sakt i et intervju at han vil satse mer og mer på ungdomsavdelingen. Slik at de ettervært kan fostre opp egne talenter, istede for å sløse penger på tranferlista.

Lenke til kommentar
Chelsea supportere som heiet på laget før russeren: helt greit for meg

Chelsea supportere som begynte å heie på laget etter russeren:  :thumbdown:

Det der er en typisk klisjé. Hvorfor tror alle at det er blitt flere medgangsupportere etter Roman? Jeg synes at det er heller tvert i mot, at flere har begynt å følge trenden å hate Chelsea.

 

Har ikke Essien vært veldig god for Chelsea i år?

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Chelsea supportere som heiet på laget før russeren: helt greit for meg

Chelsea supportere som begynte å heie på laget etter russeren:  :thumbdown:

Det der er en typisk klisjé. Hvorfor tror alle at det er blitt flere medgangsupportere etter Roman? Jeg synes at det er heller tvert i mot, at flere har begynt å følge trenden å hate Chelsea.

 

Har ikke Essien vært veldig god for Chelsea i år?

7184556[/snapback]

Sorry for OT, men det er litt ironisk at du heter iRoman og befinner deg i denne tråden...

Lenke til kommentar

Nå som Chelsea igjen møter Barcelona er det duket for Mourhino Show igjen, denne gangen går han ut med påstander om at Eidur Gudjohnsen er en juksemaker og filmer.

Jeg har selv ikke sett hendelsen som skal ha skjedd i helgen, men Robben og Drogba har filmet så det holder før. Mannen er jo ikke bra nok til engang kaste stein i glass hus.. mannen er håpløs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...