Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte nesten å gråte av videoen, med sammenligningen av Terry vs. Man U og nå Drogs-situasjonen. Det var jo EGENTLIG Drogba som skulle tatt straffen mot Man U, men ble utvist. Nå gjorde han noe 'nesten' 'like' ille, ved å gi straffe i Extras, men Cech reddet.

 

Jeg bare lurer på: Hvis Terry hadde spilt finalen, hadde han tatt denne straffen da?

 

Og igjen: Hvorfor tok Di Matteo denne rekkefølgen på straffetagere;

 

Mata - 3 bom, på 4 straffer.

David Luiz - Midtstopper som fort kunne finne på å smelle den over stadion, men igjen; MIDSTOPPER!

Frank Lampard - For å ''safe'' mitt i, egentlig det lureste man kunne gjort.

Ashley Cole - Venstrebeck!? Fremfor offensive Malouda, ell, Torres, WTF!?

Didier Drogba - Karma var grunnen?

Lenke til kommentar

Er det ikke Ronaldo som bommet på straffe i CL-semifinalen? Uff, for en elendig straffeskytter.

 

Jeg tror det er mer riktig å si at Neuer redda straffen enn å si at Ronaldo bomma. :) Ballen var på vei mot mål såvidt jeg husker... Å få straffen sin redda av en keeper er ikke det samme som å skyte 10 meter over mål.

Lenke til kommentar

Er det ikke Ronaldo som bommet på straffe i CL-semifinalen? Uff, for en elendig straffeskytter.

 

Jeg tror det er mer riktig å si at Neuer redda straffen enn å si at Ronaldo bomma. :) Ballen var på vei mot mål såvidt jeg husker... Å få straffen sin redda av en keeper er ikke det samme som å skyte 10 meter over mål.

Tror han var ironisk.

Var det ikke Luiz som misset mot Leverkusen i 2-1-tapet i Tyskland?

Var det ikke A. Cole som skjøt straffen over stadion mot Everton i straffekonk for få år siden?

Alle kan bomme på straffe, er aldri 100 %. Tror de fleste straffeskyttere skårer på litt over 60% eller noe, de beste er selvsagt en del bedre, ronaldo hadde vel 94% eller hva det var i sesongen som var.

Og med mindre du er av den oppfatning at Di Mateo ville tape med vilje, eventuelt gjøre det ekstra spennende, så vil jeg regne med at han visste hva han gjorde - vi vant jo tross alt.

Er også vanskelig å ta straffe om du er helt gele i bena etter en lang kamp, så kan godt være at de som er mest friske i bena, og som følte seg fit, tok straffen.

Lenke til kommentar

Faen, jeg synes enormt synd på ham, og på England. Du så hvor ekstremt tungt han tok det i semifinalen at han risikerte å miste finalen. Det slapp han heldigvis, og så er han ute i EM heller. Jævla surt! For England begynner jo dette å nærme seg en parodi, hvor mange sentrale spillere er ute nå? 10?

Lenke til kommentar

Så derfor klarer han ikke å sparke et spark?

Altså, jeg vet ikke med deg, men av erfaring så er ikke straffespark så forbanna slitsomt å ta fysisk. Det går mest på psyken. Følte Luiz seg fit og trygg er vel det alt man kan be om. At spillerne klarer å sparke en ball er ikke et spørsmål engang.

Lenke til kommentar

David Luiz var ikke fit til å ta straffe. Han hadde akkurat kommet tilbake fra skade, og spilte 120 min.

Samme som Emils. sa, så er det ikke mye om man er fit eller ikke, det kommer an på psyken. Vis du hørte godt etter på videoen over her så hører du tydelig av kommentatorene ''No goalkeeper in the world would got that one'' Så kan ikke skjønne at han ikke var fit. akkurat.

Lenke til kommentar

The FA have today [3 June] confirmed that Gary Cahill will miss the European Championships after suffering two fractures of his jaw, one on either side.

 

Cahill started England's friendly win against Belgium at Wembley yesterday but was replaced by Joleon Lescott during the first half after colliding with goalkeeper Joe Hart [pictured above], making him the second Chelsea player to be ruled out of the tournament through injury, following Frank Lampard's withdrawal in midweek.

He will be replaced by Liverpool's Martin Kelly, subject to agreement from UEFA's medical team.

 

John Terry, meanwhile, underwent scans this morning before being given the all clear after picking up a hamstring injury in the closing stages of the game. He will be re-assessed on Tuesday when the team regroup.

 

Det var såpass ja. Trodde de bare tok han av for å være på den sikre siden. Vanvittig kjipt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...