Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går kontrakten til Malouda og Kalou ut i 01.06? Noen som vet hvor man sjekke når kontrakten til de forskjellige spillerne går ut, mener å ha sett det et sted?

 

Min mening:

 

Keeper:

Cech, Turnbull og Hilaro,

 

Ut: T.Cortouis bør vi låne ut en sesong til, helst til en PL klubb. Blackman kan vi også låne ut forøvrig(morsomt navn)

 

Forsvar:

Terry, Luiz, Cahill, Ivan, Bertrand, Bosingwa, Ferraira.

Sam.Hut. kan få noen kamper i Chelsea trøya,

 

Ut: Ferraira kan vi gi slipp på nå, får vi en ny høyreback så kan vi også gi slipp på Bosingwa, og Chalobah kan vi låne ut.

 

Midtbane:

Lamps, Essien, Ramires, Mikel, Meireles, Josh.Mc, Romeu. Bra dekning her, vi kan gi slipp på Meireles egentlig og håpe at Josh ikke blir lånt ut denne sesongen. Ser for meg at Mikel, Ramires og Lamps og Essien roterer så kan Josh og Romeu spille Facup og Carlingcup f.eks..

 

Ut: Meireles.

 

Offensiv midtbane:

Mata, KDB, Marin, Malouda, Kalou, Sturridge, her er det kun førstenevnte som er klassespiller, de to andre i rekken har jeg ikke sett spille, utenom youtube video`er, og håper de kan lage hodebry for motstanderens lag. Den som ikke har no å gjøre i denne rekken her er Malouda, virker som om han ikke interessert å spille lengre, ikke har han fart eller teknikk, så hva gjør han her? Ut med han. Om Kalou blir eller ikke spiller ingen rolle, syns han er en grei backup, Sturridge som alle vet må øve på å sentre. Her trenger vi en ny høyre/venstreving. Ser for meg slik f.eks: Ny ving Mata (KDB,Marin) rotere på denne plassen.

 

Ut: Malouda, (Kalou)

Inn: Ny ving.

 

Spiss:

Torres, Lukaku, (Sturridge)

Syns det virker litt tynt i denne rollen nå som KING DROGBA har dratt, kan Piazon brukes som spiss? Har ikke sett no kamper av denne gutten, kanskje det er for tidlig for han?

Jeg er redd for at hvis Torres skal spille 30+ kamper, så er sjansen for skade stor. Kanskje vi bør hente inn en ny spiss? Og la Lukaku få flere kamper i Chelsea trøya, låner vi han ut, så bør vi ihvertfall hente en ny spiss.

 

Oppsummering:

 

Ut:Ferraira, (Bosingwa) Meireles, Malouda, (Kalou)

 

Inn: Ny høyreback, ving og en spiss.

 

Få inn Sam.H, Josh, og Piazon?

 

Hva syns dere? Og kampen mot A.Madrid, håper jeg vi vinner, jo flere titler jo bedre :)

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Ja, han har skårt non mål, men syns ikke han er god nok, og så mye feilpasninger han karen der slår, god dææmn, Essien har spilt æss siden han kom tilbake fra skaden, men vil gi ha en sesong til, kanskje han kan spille på seg selvtillitt igjen, og herje på midten som han engang gjorde Lamps har spilt bra syns jeg som DM, og gir han en sesong til, der han rullerer med Mikel, Ramires, Josh..

Lenke til kommentar

Lampard med den nye posisjonen sin fungerer bedre, dere så det mot Bayern.

 

Han scorer ikke mål, men kan leve på fysikken, ballkontrollen, pasningene og erfaringen sin i den rollen.

 

Men med det, så blir Ramires vraket. Noe som er trist. Jeg elsker Ramires.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...