Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. :p

 

Men vi vant CL og fikk en god del penger der. Er for og ta det med ro men er usikker på hva Roman tenker nå. Spørsmålet gikk egentlig litt ut på hvor Hazard spiller på banen. Hulk holder seg vel til venstreving, kan Hazard spille på høyre?

 

Hazard - Mata - Hulk

Torres

 

?

Lenke til kommentar

Hulk spiller like godt i sentrum som han gjør på vingen (spilte sentralt for Brasil mot Danmark, men blir brukt på høyresiden for Porto).

 

En ting er at man har fått penger fra CL-triumfen, men man må ikke glemme at Chelsea allerede har et stort underskudd gjennom skyhøye lønninger og tidligere kjøp. Siden flere av spillerne (Kalouda, Bosingwa, Drogba, ++) er på vei ut, så kan det dog vise seg at det er plass til 2-3 spillere til.

Lenke til kommentar
"Benjamins" is the slang term for $100 bill, since Ben Franklin is on the front of it. Therefore, if you're "rolling" in them, you have so much that you can cover the floor and twirl around.

 

"Samma" om det ikke er norsk, vel. Vi oversetter begrep og uttrykk i hytt og vær, allerede. Synes det er spenstig på norsk.

 

(jeg er forresten språkstudent, så jeg har rett)

Lenke til kommentar

I en formell setting, så blir det ikke riktig.

 

Likevel kan det for eksempel ha en humoristisk funksjon.

 

Men dette er strengt tatt ikke plassen for å diskutere denne saken. Avslutter med at break a leg ikke er det samme på engelsk som på norsk :p

 

Hazard ser ut til å komme til Chelsea - bettingselskaper har stengt av mulighetene for å bette på han. Er enda ikke offisielt, men jeg ønsker Hazard velkommen!

Får vi Hulk også, så er dette rene juleaften :p

Endret av superninja
Lenke til kommentar

Sengekos med Kirsten Flagstad da?

 

Den likte jeg! Munch kan også brukes.

 

For all del, jeg skal ikke klage på at du bruker uttrykket, men når du reagerer på den måten når folk ikke skjønner hva du mener blir det litt teit.

 

Jeg burde kanskje ha føyd på en gjeipesmiley. Tar til meg den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...