Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant nok det der ang prisen. Men etter over 40 kamper for klubben har Torres igjen å vise at han er stabil og god over lenger tid. Nå skal det nevnes at han ikke har fått 100 % tillit så vanskelig å konkludere noe her enda. Men jeg mener - om mulig - at vi trenger både Hulk og Falcao. Men det blir nok dyrt er jeg redd.

Lenke til kommentar

"- Why aren´t you happy at Chelsea?

At Chelsea I am very happy and I never said the opposite. I still have a lot to do in this club, meet personal goals, confidence to return and love to thank. It has been a difficult year, I didn´t play much and my mind was like a roller coaster. I felt bad, very bad and I would not like to feel that way again. But I have never surrendered and I never will." - http://www.fernando9torres.com/index.php?p=5054

Lenke til kommentar

cech

ivanovic-luiz/cahill-terry-cole

ramires-mikel

hulk-mata-hazard

torres

 

Ser for meg at det er relativt stor sjanse for at hulk kommer, trenger en som er knall på frispark, og det er han.

 

Er en del spillere som har gått ut, som forventet - kanskje noen til. Likevel spennende med nytt overgangsvindu, men ser en tendens til at utviklingen går mot at de beste spillerene sentraliseres rundt de rikeste klubbene.

Endret av superninja
Lenke til kommentar

Føler ikke at vi trenger å hente en ny spiss, det vil bare ødelegge for Lukaku sin fremgang som fotballspiller på dette nivået. Synes heller vi bør få inn en ving som også kan bekle spissrollen dersom det skulle bli skader og tette kampprogram. Ellers vil jeg at vi satser på Torres og Lukaku.

Lenke til kommentar

Føler ikke at vi trenger å hente en ny spiss, det vil bare ødelegge for Lukaku sin fremgang som fotballspiller på dette nivået. Synes heller vi bør få inn en ving som også kan bekle spissrollen dersom det skulle bli skader og tette kampprogram. Ellers vil jeg at vi satser på Torres og Lukaku.

Hvis du sikter til Hulk, så er han hovedsaklig høyreving.

Lenke til kommentar

Føler ikke at vi trenger å hente en ny spiss, det vil bare ødelegge for Lukaku sin fremgang som fotballspiller på dette nivået. Synes heller vi bør få inn en ving som også kan bekle spissrollen dersom det skulle bli skader og tette kampprogram. Ellers vil jeg at vi satser på Torres og Lukaku.

Hvis du sikter til Hulk, så er han hovedsaklig høyreving.

Hulk kan jo også bekle venstreving ved behov, har ikke sett han bli brukt som midtspiss, men tror han kan funke bra der å. Pluss så har vi en som ta kan ta frispark, cornere, tar han straffer også for Porto? Venstreslegga hans er sinnsyk!!Og han har fysikken i orden, fart og teknikk, nei jeg er positiv til HULK!!

Njaa. Blir Torres skadet har vi kun Lukaku i backup. Er han mannen som kan f.eks. være matchavgjørende hvis Torres blir ute over en lengre periode?

Eller så kan vi teste ut Sturridge som midtspiss som han maser om,.HVIS Torres evt blir skadet..

 

Litt rykter:

http://www.chelseafc...a-vei-bort.html

 

Og ang Hazard:

http://www.chelseafc...a-vei-bort.html

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med å se at vi trenger stort med forsterkninger til neste år. Til tross for at vi da potensielt mister 3 spillere som ofte spiller førstelagsfotball. Det blir nok bare stallfyll hentet inn i sommer, håper det kommer et par lure forsterkninger fra kontraktløse eller nedrykkede rundt om i Europa.

 

Er datoene for Atletico og City kampene i August satt enda?

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med å se at vi trenger stort med forsterkninger til neste år. Til tross for at vi da potensielt mister 3 spillere som ofte spiller førstelagsfotball. Det blir nok bare stallfyll hentet inn i sommer, håper det kommer et par lure forsterkninger fra kontraktløse eller nedrykkede rundt om i Europa.

Hvis Malouda, Kalou, Bosingwa og Ferraira drar, så syns jeg vi trenger forsterkninger jo. KDB blir helt sikkert lånt ut en sesong til, Marin vet jeg ikke så mye om, men vi trenger en ny ving, jeg mener at det blir altfor mye ansvar på Mata som skal gi alle disse assistene og da hadde vi trengt en ving som har bra skuddfot, innleggsfot, fart og teknikk, noe ala Hulk/Lucas/Hazard. Vi trenger kreative folk bak Torres.

Og drar både Bosingwa og Ferraira så trenger vi en høyreback, f.eks Wiel.

 

Er ganske sikker på at enten Hulk eller Hazard signerer for oss.

Lenke til kommentar

...

...

Og drar både Bosingwa og Ferraira så trenger vi en høyreback, f.eks Wiel.

 

Er ganske sikker på at enten Hulk eller Hazard signerer for oss.

 

Gregory van der Wiel, har ikke tro på at han kommer til en klubb der han må kjempe om backplassen med Luiz og Ivanovic, som begge er bedre spillere enn han. Om vi handler inn forsvarsspillere i sommer blir det backup, og de skyver da Hutchinson ut av benken. En spiller som er glad for at han i hele tatt fortsatt er proffspiller og har hjertet i klubben som ga han en ny sjanse. Hvilken benksliter finner vi som bedre kan erstatte Ferreira enn han?

 

Om Hazard kommer til Chelsea er klubben gått fra kongelig blå til belgisk blå, jeg trur ikke det er i de belgiske spillernes interesse å starte noe slags belgisk bastion i London.

 

Se på Marin eller Cisse i Newcastle, om klubben fortsetter å se på nivået under Hulk og Hazard og lignende, kan de finnes mye juveler. Men for all del, kommer Hulk bli jeg utrolig glad, men det kommer nok fort til å koste mye mer enn det smaker.

 

Uansett, det er snart EM. Mye kan skje.

Lenke til kommentar

Drar Ferairra og Bosingwa, og f.eks Wiel kommer inn, så kan jo Ivan og Wiel rotere på denne plassen, Luiz har jeg ikke sett spille høyreback, har han noen gang blitt brukt som HB?

Sam kan fortsatt få noen kamper for Chelsea selv med Ivan og Wiel i troppen f.eks i Carling Cup? Bare gøy å se spillere fra vårt eget akademiet spille seg inn på førstelaget..

 

Chelsea har jo sett på spillere nivået under Hulk og Hazard, KDB, Marin, Romeu, Lukaku.

 

Men vi trenger spillere som kan utgjøre forskjell med engang, og tror Hulk er den spillern vi trenger.

 

EM ja, tipper Tyskland vinner hele shitten med Portogal i finale,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...