Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Hvor mange her kan med handa på hjerte si at "Meireles, KONGE!!!! Verdensklasse" var et uttrykk dere tenkte når ryktene begynte å gå?

 

Ikke jeg og jeg tviler på at det var stort mange i Chelsea bermen som så på dette som noe mer enn en type "grei signering" ala det vi så med Benayoun. Benayoun viste seg å ikke være så dumt, og tviler på at Mereiles gjør det noe dårligere. Det vil tiden vise.

 

Forresten så kan du redigere innlegg på forumet, spesielt de gangene du allerede har det nederste innlegget er det nyttig og det virker litt mer ryddig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meireles er ikke no jeg julba veldig for, men en helt grei signering. Hadde satte større pris på Modric men, det er en annen sak.

 

Meireles hadde en god debutsesong hos L-pool syns jeg, og jeg tro han kan bli enda bedre i år fordi den nye spillestilen AVB prøver å innføre og pga AVB også pga Bosingwa, Ferraira, Alex, Ramires og D.Luiz snakker jo også portugisisk og det er jo bare bra for han.

 

Nå vet jeg heller ikke hvor flink han er i engelsk.

 

Men uansett så er jeg fornøyd at vi fikk inn enn midtbanespiller, og fikk leid ut Bønna.

 

Det som hadde gleda meg mest var om vi hadde klart å selge Kalou, han har ingenting i den klubben å gjøre.

 

 

Keeperplassen er jo bra når Chech er tilbake, og jeg syns Hilario har vist som en god backup for Chech.

 

Venstresiden er noe svekka fordi vi har jo leid ut PVA, men Bertrand er fortsatt i klubben er han ikke? En skade på Cole så sliter vi, vil jeg si. Vi har jo brukt Malouda der før hehe.

 

Bare midtbanen begynner å prestere, og spissene våre begynner å score(Torres) så vil bli et meget meget farlig lag i år. Håper laget blir mer samspilt og klarer å utfordre mann(Mata) så vil dette bli gøy.

 

Forsvaret er jeg fornøyd med.

Lenke til kommentar

Jotun er bare en taper

Killer argument der gutt.

 

Edit: Eg kommer inn og sier min soleklare mening, at Meireles er ikke noe Chelsea burde bruke penger på.

 

Så ser eg både en og to andre som er bortimot enig, men allikevel så er eg både subjektiv og taper.

 

Jadda.....

 

Og snart kommer fnats og er helt enig....

Du trekker det ut av sammenheng. Du sa jeg var for at vi skulle bruke uendelig mye penger og sinnssyke lønninger på å få spillerne fri fra kontrakter. Det eneste jeg sa var at jeg synes det var dumt at vi ikke fikl Modric (sagt på en annen måte).

Var på INGENMÅTE noe med Meireles å gjør. Du brukte meg som et eksempel på at pengebruken en positiv, så du får slutte å si noe uten å be om mitt syn på saken.

Lenke til kommentar

Meireles hadde en god debutsesong hos L-pool syns jeg, og jeg tro han kan bli enda bedre i år fordi den nye spillestilen AVB prøver å innføre og pga AVB også pga Bosingwa, Ferraira, Alex, Ramires og D.Luiz snakker jo også portugisisk og det er jo bare bra for han.

 

Meireles prater flytende engelsk. Gjorde det før han kom til Liverpool også.

Lenke til kommentar

Meireles var en helt grei signering. Hverken mer eller mindre. Heller en billig Meireles enn en overpriset Modric. Håper bare ikke at Meireles gjør at Josh ikke får noe spilletid. Burde etter min mening leid han ut til Wigan. Er også skuffet over at Porto ødela en overgang for Pereira, men slik er det. Bertrand får forhåpentligvis spilletid.

 

Ellers er Mata en kongesignering, og han kan fort bli årets signering i PL - med hard konkurranse fra Young i Manchester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...