Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torres, Assistkongen! Ser det for meg. Mata er stor!

 

Av de nyeste innkjøpene er det mye bra! Luiz er genial, til tross for små deffansive mangler. Ramires er stabil og god, Mata er helt sinnsykt god, Sturridge som har blitt hentet tilbake har imponert, Meireles har gått rett inn på laget, og fungerer fint.

 

 

Fra desember i fjor til det nåværende laget har det skjedd en revolusjon!

 

Og der utlignet Milan mot Barca. God fotballkveld :D

 

 

Lenke til kommentar

Torres med to assists i dag ja. Synes han var ganske usynlig etter de første ti minuttene hvor han startet bra, kunne scoret i de minuttene. Sturridge imponerer, samme gjør Mata. Anelka overrasket meg i kveld må jeg si, driblet til og med av to mann. Malouda synes jeg gjør en dårlig kamp, surrer ufattelig mye, feilpasninger etc. Er rett og slett herlig å se Luiz i aksjon igjen, han topper det hele med et mål. Ah, den krølltoppen der altså... :love:

 

Alt i alt er jeg fornøyd med 2-0 over Bayer Leverkusen. Vi overbeviser ikke i dag heller, men det vil vi neste helg når vi knuser Man U! Go blues!

Lenke til kommentar

Må ha plass til Mata. Vil ha han i en OMS/Ving-rolle, ikke sentralt på midten. Tror ikke ferdighetene hans blir utnyttet godt nok i en slik rolle. Uansett vil jeg ha plass til Sturridge, Mata og Torres. Hvertfall sistnevnte, jeg vil ha et jævla mål av den karen! Er ufattelig synd at en slik spiller ikke scorer mål.

Lenke til kommentar

I dag så var Torres faktisk på hugget i starten som du sa, men han begynte å henge litt med hodet når innleggene begynte å bli rett og slett elendige. Synes også Mata er bedre når han utfordrer langs linja istedenfor å trekke seg innover.

Jeg ønsker også at Torres skal score snart og i dag var det ikke langt unna. Han viser bedre og bedre takter og idag har han to assist.

Lenke til kommentar

Chech hadde noen fine redninger, spessielt der Ballack var alene mot han. Off trodde Ballack sku skåre der.

 

Bosingwa som sagt han er bra offensiv, kjapp i bena, men roter litt i defensive delen.

 

Ivan, herlig stopper. Gjorde jobben sin bra.

 

Luiz trenger ikke å si no mer, kommer løpende fra forsvar med ballen. Sentrer. Skyter.

1-0 til Chelsea.

 

Cole, stabil spiller. Digger å se han bruke farten sin. Virker som om han og Mata kommer til å få et godt samarbeid.

 

Hvem spiller med Terry på Søndag? Ivan eller Luiz?

 

Mikel, syntes jeg gjorde en godd jobb på midten, ryddet unna, og gjorde det enkelt.

 

Malouda, syntes jeg faktisk funka bra på midten, det var mye fart på venstre siden med Cole, Malouda og Mata.

 

Meireles har jo sklidd rett inn i laget og fikk jo et mål annulert. Han kommer til å bli viktig del av laget denne sesongen. Kreative pasninger, og tror denne karen kommer til å gi mange assist framover i tid.

 

Mot Manu, stille opp med Meireles-Mikel-Lampard?? kanskje Ramires istedet for Lamps?Meireles?

 

Mata. VIKTIG!!

 

Torres, digg å se han løpe, utfordre og gi assist :) Det kommer seg. Mangler bare å skåre :(

 

Sturridge liker jeg, kjapp i bena, frisk pust, og kommer til å bli viktig for Chelsea.

 

Syns Mata-Torres-Sturridge er den ebste trioen vi kan stille opp med.

 

Anelka :) vet at han er utroooolig kjapp når han først er igang, gi fyren løpeballer så skal dere se. Men vil heller ha Sturridge enn Anelka på høyreside.

 

Ellers så gleder jeg meg til Lukaku og Drogba er tilbake.

 

Syns AVB er flink til å rotere og gir alle spillerne spilletid hehe, liker også hvordan Chelsea spiller fotball, mye korte pasninger, leter etter rom, har mye ball, og er farlige på kontringer. Litt justering så er vinner vi alt som er å vinne :)( i hope)

Lenke til kommentar

Virker som om AVB vil bruke Bosingwa på HB. Gruer meg til å se Nani/young komme i full fart mot Bosingwa :/

 

Hvem som skal spille med Terry? Ivan eller Luiz er et vanskelig valg synes jeg, begge er ganske gode sammen med Terry.

Pluss med Luiz, han gir stikkere og skårer mål :)

Pluss med Ivan, stor, sterk, han og Terry sammen er icecoold. så har vi også Alex.(frispark)

 

Syns Mikel spilte en god og solid kamp igår, ryddet, og gjorde det enkelt på midten, kanskje de ikke er så dumt å starte med han. Meireles har også blitt en viktig spiller, gir fra seg ballen kjapt, og prøver på smarte pasninger.

 

Så jeg synes at vi burde stille med Mikel-Meireles, siste plassen går til Ramires eller Lamps. Eller hur?

 

på topp er vi vel alle enige. Sturrdige-Torres-Mata.

 

Anelka inn for en av dem. HÅPER IKKE KALOU får spille, siden det er lenge siden han har spilt kamp nå.

 

Så nå håper, det går greit for seg på trening, ingen skader. Manu spiller idag mot Benfica, får se hvordan dette går, og at de skal reise bort skader heller ikke. Om det har så mye å si da :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...