Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt vi har broren hans i troppen. Han kan gjøre det bra!

 

Jeg har tenkt så mange ganger nå at han må ha jukset på alderen sin, slik som det ryktes er relativt vanlig blant afrikanske spillere. Men utrolig nok er jo gutten født i Antwerpen. Har vansker for å akseptere at denne valpen faktisk er 18år.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Om du ser intervjuer med han, ser nøye på bilder osv, så ser du at han faktisk ikke ser så gammel ut. Det ligger jo ute et klipp på youtube hvor han er på en skoletur med klassen på Stamford Bridge. Han har sagt flere ganger i intervjuer til diverse medier at han vil fullføre sine slutteksamener før han flytter på seg (altså bytter fotballklubb), det vil si VGS for oss nordmenn (correct me if im wrong)... Gutten er 18 år. Hadde han faktisk vært eldre ville dette ha lekket ut for lenge siden...

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Lukaku på lån? når og hvor? Håpet på seff at Lukaku skulle få no innhopp denne sesongen for Chelsea. Kan vi ikke bare kvitte oss med Kalou/Anelka istedet. Men jeg føler at Anelka er en joker da.

 

Liker at vi ikke lånte ut Sturridge, tror han vil en ha knall sesong i år. for oss sammen Lukaku og Mata.

 

Torres må begynne å skåre igjen, det er jo det en spiss skal gjøre, men han har begynnt å skape sjanser og beveger seg mye bedre enn ifjor.Vi alle vet at gutten kan skåre mål. Så jeg håper Mata virkelig mater han med assist :)

 

Håper Meireles starer mot Sunderland, eller ihvertfall kommer inn etter 60min eller no sånt, bare for å få sjekka han ut hvordan han funker hos Chelsea.

 

Spillerne iår som vil utmerke seg tror jeg er: Chech, Bosingwa, Mata, Torres og Sturridge.

 

Vil at Lamps skal spille, men da vil jeg at han skal spille slik han gjorde før, håper ikke at Meireles tar plassen til Ramires, men at han kan spille for Lampard istedet, eller hva?

 

Tror og håper Torres, Meireles og Mata vil bli en farlig duo sammen..Vet ikke hvorfor jeg tenker sånn, man tror de kommer til å tilpasse seg best AVB sin formasjon og taktikk..

Lenke til kommentar

Ser ikke så dumt ut det, men jeg tror Lamps starter og Meireles får et innhopp. Ville heller sett Meireles/Josh i den dype rollen, da Mikel stort sett slår tversover/støttepasninger - men vi får se. Lukaku bør også få spilletid. Herlig at Sturridge er ferdig å sone den tåpelige karantenen - tror han passer ypperlig i 4-3-3 med Torres og Mata.

 

Gleder meg vanvittig til kamp i helgen. Tror den blir tøff, men den må vinnes om vi skal ha håp om å følge lagene fra Manchester.

Lenke til kommentar

Så lenge jeg får se flere feiringer fra AVB, så er jeg fornøyd.

 

8753015e_andre.gif

 

Jeg forventer følgende start-11:

 

abBcf9Wahh.jpg

 

Dersom alt går etter planen, så håper jeg å få se Luiz, Lukaku og Meireles i løpet av 2. omgang (Josh fikk vel seg en smell her om dagen, så han er nok ikke 100% for denne kampen. Han er heller ikke mannen å slenge innpå mot Cattermole).

Lenke til kommentar

Ang Torres til Tottenham tror jeg ikke han selv ønsker det. Torres sa når han kom til Chelsea at han ønsker å spille for en klubb der han kan vinne. Går han til Tottenham er det et steg tilbake, også et steg fra Liverpool.

 

Tottenham vil neppe vinne CL, PL eller noe særlig annet. Mister de Modric så har de jo heller ikke mulighet.

Lenke til kommentar

Yepz, da er det kamp imorra også mot Leverkusen, kanskje derfor AVB benka Torres og Lukaku?

 

Også er det en tøff bortekamp mot Manu på søndag. De er virkelig i form for tia, mens vi knoter og ikke får det helt til å funke.

 

Forventer en seier mot Leverkusen, og kanskje hvile noen av de beste spillerne for å la dem spille mot Manu?

 

Er usikker på hvem jeg vil ha på HB Bosingwa eller Ivan?

 

Spiller Ivan på HB, er Luiz klar for spille med Terry? Hva med Alex?

 

Bosingwa bra offensiv, dårlig deffensiv, Ivan det motsatte.

 

Men tror vi kommer til å stille med dette laget når vi møter Manu.

 

---------Chech

Bosinga-Ivan-Terry-Cole, kunne ha også ha tenkt meg Ivan-Terry-Luiz-Cole, spørs på Luiz om han er matchfit?

 

Ramires-Meireles-Lamps, her igjen er jeg usikker på Lamps, vil se han på banen, mens synes han tar tappa seg veeldig mye, og kanskje dette hadde vært best: Ramires-Mikel-Meireles

 

Sturridge-Torres-Mata Vil gjerne se de tre spille sammen. vil ikke se hverken Anelka eller Kalou når vi spiller mot Manu.

Lenke til kommentar

I denne kampen mener jeg vi burde teste Luiz og samtidig prøve trioen på topp. Nå er det på tide at Torres får prøve seg Mata og Sturridge. Mata ble jo hentet for å hjelpe Torres og sette fart i Chelsea laget. Da hjelper det ikke å bytte ut Torres å benytte seg av Anelka.

 

Et lag jeg mener kvalifisert til å ta 3 poeng mot Leverkusen er:

 

Cech

 

Ivan - Luiz - Terry - A. Cole

 

Meireles - Mikel - Lampard

 

Sturridge - Torres - Mata

 

Grunnen til at jeg ønsker å teste Ivanovic på HB er fordi han gjorde en veldig god jobb der i fjor og fordi vi trenger han til å demme opp mot United sin venstreside. Luiz burde også få mulighet i denne kampen, han er en spiller vi vil trenge sterkt utover sesongen. Jeg håper også at Ivanovic - Luiz - Terry - A. Cole blir den rekka vi vil benytte oss av. Bosingwa er god offensivt, men kan være litt manglende defensivt.

 

Pga at Ramires er suspandert er det vel greit at Mikel kommer inn. Han er sikker i pasningspillet og med Meireles på plass har vi en god offensiv midtbane på plass. Lampard er vel grei.

 

Nå håper jeg AVB tester trioen på topp. Jeg ser på dette som vårt valg til angrepsrekke i 4-3-3, og med Mata og Torres kan det fort bli farlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...