Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Eg forstår. Du tror eg mener en spesiell bruker på forumet diskusjon.no. Du får tro det. Men eg snakker generelt, noe du allerede har klart å forstå.

 

Og slike kommentarer som "er vanskelig for deg" kan du spare deg for. Du misforstod, du gikk i forsvar og tok en ting til deg som ikke var rettet mot deg mer enn andre.

 

Kanskje det var en grunn for å ta det til deg. Flott det, da har eg oppnådd noe.

 

Når det er sagt, se på Emils1. Typisk Chelsea/city supporter. Null respekt for andre klubber og "vi skal ha, da skal andre bare se å selge" og "det er bare å pøse på med penger det, så betyr ikke kontrakten en dritt" og "gi spillerne nok lønn, så kommer de til å tvinge fram en overgang".

 

HATER sånn mentalitet. Og det er det flust av i minst to supportergjenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er tilbøyelig å være enig med deg i Benayoun (det skal dog nevnes at han var meget god i preseason), men Meireles tør jeg påstå at var en av Liverpools beste spillere i fjor. Jeg åpnet ikke akkurat Champagneflasken da jeg hørte nyheten, men jeg er sikker på at han kan vise seg å være en nyttig spiller i årene som kommer.

Lenke til kommentar

Var Meireles spilleren vi signerte i går?

 

Jotun er bare en taper som kun kan argumentere med "Chelsea og City er kjøpelag". Og fordi jeg er bitter for at vi ikke fikk Modric betyr ikke at jeg synes vi skal bruke alle pengene og gi sinnssyke lønninger. Du får slutte å si noe du egentlig ikke har peiling på.

 

Du kan forresten være Liverpools beste og samtidig verdens beste. Skjønner ikke hvor du skal med den.

Endret av Emils1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var Meireles spilleren vi signerte i går?

 

Jotun er bare en taper som kun kan argumentere med "Chelsea og City er kjøpelag"

Yep, dt var Meireles vi signerte og sendte Kakuta og Benayoun på lån.

 

Meireles hadde jo en god debutsesong, nå kjenner han PL også, og tror han vil spille enda bedre under AVB. Ikke så dumt kjøp, og ikke bortkasta penger heller.

Lenke til kommentar

Venstre siden i forsvaret og keeper er vel våre svakeste posisjoner om dagen da, eller hva mener dere? Hvor er vi svakest dekket?

 

Og det er vel realistisk å si at vi kjemper med Liverpool om tredjeplassen i år, men det burde vel egentlig gå ganske greit å sikre den. Blir spennende og se hvordan vi gjør det i forskjellige cuper.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Jotun er bare en taper

Killer argument der gutt.

 

Edit: Eg kommer inn og sier min soleklare mening, at Meireles er ikke noe Chelsea burde bruke penger på.

 

Så ser eg både en og to andre som er bortimot enig, men allikevel så er eg både subjektiv og taper.

 

Jadda.....

 

Og snart kommer fnats og er helt enig....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Du kan forresten være Liverpools beste og samtidig verdens beste. Skjønner ikke hvor du skal med den.

 

Har da aldri sagt noe annet? Det eg sa til LarsP var at selv om han var Liverpools beste i fjor så sier det ingenting om at han er verdensklasse.

 

For Liverpool sækka noe sykt i fjor. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...