Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

En portugisisk avis hevder at Porto vil ha Romelu Lukaku på et sesonglangt lån, som en del av avtalen for Alvaro Pereira.

 

En spiller vi ikke har bruk for kommer inn og en spiller blir sendt ut på lån bare på grunn av alderen når han er god nok for førstelagstroppen høres fælt ut. Håper virkelig at dette bare er oppspinn.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Redknapp idiot? Er ikke han som nekter å selge. Det er Levy.

 

Forstår Tottenham og Levy veldig godt. De signerer en god 5 års avtale med en spiller, for så at spilleren selv sier et 1/2 år, "nei, vet du hva? Jeg vil ikke være her lengre, jeg vil dra". Spilleren har skrevet under på en kontrakt og bør finne seg i det.

 

Samme gjelder forsåvidt klubber som prøver å kvitte seg med spillere som de har signert på langtidskontrakt.

Lenke til kommentar

Forstår Levy godt. Det er på sin plass at klubbene tar et oppgjør med spillere som tror at de kan gjøre som de vil. Når du signerer en 5-årskontrakt, så må du godta at du da er knyttet til klubben i fem år. Spilleren ønsker det jo selv. Det er spilleren som ønsker høyere lønn, og da må han godta at med den lønnen må han binde seg til klubben. La han sutre. Jeg er lei av "Hvis spilleren ikke ønsker å være i klubben bør han få dra.". Da får spillerne la være å signere langtidskontrakter. Modric skal nok fint klare å spille i Tottenham-trøya når dette overgangsvinduet er stengt.

Lenke til kommentar

Etter hva du skriver virker det som du SVARER en person, derfor jeg spør hvem det er du refererer til. Burde være lett å forstå?

 

Ellers er generalisering alltid moro.

Ja eg forstod da at du misforstod, var lett å se det.

Har vanskeligere å forstå hvordan du ikke skjønte det når eg skriver flertall i innlegget.

 

Men nå leter jo du etter feil, så det går så fint så....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...