Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Rart at de venter så mange år mht oppfølgere (Bill og Ted 3 , Coming to America 2) , blir vel en ny Haisommer snart *glefser som en hai*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Radovan skrev (14 minutter siden):

Rart at de venter så mange år mht oppfølgere (Bill og Ted 3 , Coming to America 2)

Gikk jo et par tiår mellom Dum og Dummere filmene, men det man fikk etter ei så lang ventetid var jo ikke mye å juble over, likevel velger jeg å gå mer positivt inn mot Bill og Teds siste eventyr, mens Coming to America, nesten glemt, tja, er jo lov å håpe.

Radovan skrev (17 minutter siden):

blir vel en ny Haisommer snart

Nesten rart at ingen har gjort noe med dette, da det har jo vært utallige hai-relaterte filmer siste ti årene, eller lengre, så åpenbart at publikumet er så absolutt der ute og virker på lang vei å være mettet på hai-filmer. Men det blir nok mest sannsynlig ei "remake" enn en film nr. 5 i serien av Haisommer. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Spartapus skrev (19 timer siden):

Jeg vil si Robert the Bruce er over gjennomsnittet når det kommer til middelalderfilmer, uten at det sier så mye. Den er verdt å se om man liker denne typen filmer. Historisk er den mye bedre enn Braveheart, men filmatisk er den dårligere. 

Takk! Da blir det å se den. :thumbup:

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (7 timer siden):

Dum og Dummere filmene, men det man fikk etter ei så lang ventetid var jo ikke mye å juble over,

Så Dum og DUmmere To -og det var bare tragisk, hallo i luken! Hvordan går det an? En soleklar 1/10 film.
Jeg er litt skeptisk til Bill and Ted og Coming 2 America eller hva den heter. Eddie Murphy har gjort veldig lite som er verdt å få med seg de seneste årene.

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (10 minutter siden):

Så Dum og DUmmere To -og det var bare tragisk, hallo i luken! Hvordan går det an? En soleklar 1/10 film.
Jeg er litt skeptisk til Bill and Ted og Coming 2 America eller hva den heter. Eddie Murphy har gjort veldig lite som er verdt å få med seg de seneste årene.

Sjekk ut "my name is Dolomite"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvis du syns Dum og Dummere 2 var dårlig så har du ikke sett mye dårlig film

Var den god , nei.....men har sett mye MYE verre. Pskolen 7 f.eks , er verre :P 

Lenke til kommentar
Radovan skrev (3 timer siden):

Haisommer 45 år i dag

Grættis, og en ENORM takk for all den underholdende "kvaliteten" som jo fulgte i kjølvannet av dens enorme suksess:

H8I3eJd.gif

Selv setter jeg nok Grizzly (1976), Piranha (1978) og The Last Shark (1981) den med latterlige gifen ovenfor, som et par av de utallige heftige og meget severdige Jaws rip-offene der ble til i perioden 1976-1981.

Lenke til kommentar
MrPets skrev (1 minutt siden):

Er det bare jeg som ser ekstremt lite film om dagen? Mistenker at varmen har mye av ansvaret, når man ikke har vifter blir det klamt å sitte i en sofa for et par timer. 

Nei, sett lite film selv, og blir tvilsomt noen stor forskjell fremover. Forsøker å øke litt i helgen, men i går måtte jeg gi opp etter to stykk film, da var jeg helt "kjørt", og tenkte kun på å forsøke å få meg litt søvn, noe jeg kunne glemme, mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Roger Gunvaldsen skrev (1 minutt siden):

Noen som er på andre filmforum?

Er jo innom VGD fra tid til annen, men etter at eks antall innlegg/poster der gang på gang ble slettet, av helt sinnsvake "grunner", ga jeg til slutt opp, og er rimelig skeptisk til denne sammenslåingen av VG og Diskusjon.no (men burde kanskje ikke bli for dømmende, tidlig ut, for har jo ikke satt meg så mye inn i den saken enda) og har funnet meg greit til rette her inne, og trives, så om det i verste tilfelle ender opp med å bli samme morderering med auto-boter osv, nei, da tror jeg man bare får gi opp filmforum, hvert fall de norske.

Husker skrekkfilm.com og et par andre Veggavisen (men den forsvant vel tilbake i 2007) man var innom i ny og ne, men dessverre forsvant Skrekkfilm.com, men ser at dem har ei Facebook side, men usikker på hva som skjedde til slutt med forumet, men nei, borte vekk ble det, dessverre.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Er jo innom VGD fra tid til annen, men etter at eks antall innlegg/poster der gang på gang ble slettet, av helt sinnsvake "grunner", ga jeg til slutt opp, og er rimelig skeptisk til denne sammenslåingen av VG og Diskusjon.no (men burde kanskje ikke bli for dømmende, tidlig ut, for har jo ikke satt meg så mye inn i den saken enda) og har funnet meg greit til rette her inne, og trives, så om det i verste tilfelle ender opp med å bli samme morderering med auto-boter osv, nei, da tror jeg man bare får gi opp filmforum, hvert fall de norske.

Husker skrekkfilm.com og et par andre Veggavisen (men den forsvant vel tilbake i 2007) man var innom i ny og ne, men dessverre forsvant Skrekkfilm.com, men ser at dem har ei Facebook side, men usikker på hva som skjedde til slutt med forumet, men nei, borte vekk ble det, dessverre.

Var selv fast på vgd til jeg ble utestengt for en filleting. Tydeligvis blir man utestengt for livstid.. Jeg er på letterboxd under eget navn og på icheckmovies under navnet John Garfield.

Lenke til kommentar

Jeg er litt på blu-ray.com - mest i 3D avdelingen.

Med samme nick - men det var et par smågale Star Trek fans der - så hver gang jeg bare ville gi en kommentar om en film - så ble det full Star Trek quoute-kjør. Så jeg lurker der mest ?

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Tipser om Spike Lees klassiker Do the right thing (kanskje hans beste?)
Den er høyaktuell både med varmen, og med den sosiale uroen som foregår.
Nøyaktig hva filmen prøver å si har vel blitt diskutert siden den kom ut, det er ikke frustrerende, men gir bare filmen en følelse av nyanse og dybde. Det er vel gjerne også slik når kaos bryter ut, at det er litt uklart hvordan man havnet der.

Elvis was a hero to most
Elvis was a hero to most
But he never meant shit to me

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...