Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

lowlife1.jpg?resize=816%2C9999

p14609818_p_v8_aa.jpg?1521565443

 

 

Ultradeilig Tarantinoesque svart krimkomedie. På overflaten kan den nok fort fremstå som en Pulp Fiction-rip off pga. måten de har valgt og fortelle filmen på, men den har veldig mye mer å by på enn det, og henter mye fra både Reservoir Dogs og andre Tarantinofilmer. Karakterene, deres motiver og handlinger er langt mer Tarantino generelt, enn bare Pulp Fiction og Reservoir Dogs. En av fjorårets beste!

Endret av """
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er klar for mer Predator!

 

https://p3.no/filmpolitiet/2018/09/the-predator/

 

Ser bra ut - gleder meg :)

Deilig! Der er traileren som solgte filmen for meg. Jeg var redd de skulle ta det for seriøst. 

 

Ellers er den spekket med folk jeg liker. Shane Black bak spakene, Boyd Holbrook, Thomas Jane, Olivia Munn, Yvonne Strahovski, Key, Sterling Brown, Alfie Allen, Jake Busey.

 

Klar for en skikkelig lavterskel Predator film :D

Lenke til kommentar

Deilig! Der er traileren som solgte filmen for meg. Jeg var redd de skulle ta det for seriøst. 

 

Ellers er den spekket med folk jeg liker. Shane Black bak spakene, Boyd Holbrook, Thomas Jane, Olivia Munn, Yvonne Strahovski, Key, Sterling Brown, Alfie Allen, Jake Busey.

 

Klar for en skikkelig lavterskel Predator film :D

Huff, jeg synes den ser helt jævlig ut, men hver sin smak.

Lenke til kommentar

2018 er året som bare gir og gir, og sist ut for min del er Panos Cosmatos' Mandy med Nicolas Cage. For de som har sett Panos Cosmatos' første film, Beyond the Black Rainbow, så innehar denne mange av de samme kvalitetene og ekstremt mye av den samme stilen. Seig som bare det, litt småsær og et ekstremt stort fokus på det visuelle, og det er liten tvil om at det er style over substance hele veien. Men filmen er jo utrolig lekker for både øyne og ører, Nicolas Cage har aldri vært i nærheten av like god som han er her og alt det andre fungerer helt hinsides bra også. Superb stemning og action.

 

Lett Nicolas Cages beste film og prestasjon, og Panos Cosmatos fastslår sin posisjon som den mest interessante og spennende regissøren der ute atm. FOTY!

Endret av """
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...