Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Argo i oktober, ganske bra film. Elsket Alan Arkin og John Goodman i filmen. Nå har jeg alltid vært fan av Goodman, selv med Rosanne, men geees lenge siden jeg har likt han i en rolle så godt utenfor tv.

 

Filmen er fullt av mange herlige skuespillere i mer eller mindre roller. Clea Duvall, Titus Welliver, Victor Garber, Kyle Chandler, Richard Kind o.s.v. Har du sett noen par amerikanske serier så kjenner man igjen mesteparten av skuespillerne i filmen.

 

Det er kanskje ikke årets must, men av alle nye filmer jeg har sett i år, klart den beste utenom Wreck-It Ralph (hvis man liker animasjon). Cloud Atlas, grei. Looper, grei-bra.

 

Taken 2, meh-grei. Taken 1 ville jeg ha anbefalt å sett på kino, men 2`ern kan heller vente til DVD. Ikke noe å skryte av, og jeg likte 1`ern stort.

Lenke til kommentar

Svenskene (og danskene) tar oss igjen på så mye når det kommer til krim og spenning på film og tv. Ihvertfall noe som blir lagt merke til utenfor Skandinavia.

 

Så nettopp ferdig Lawless, likte filmen veldig. Nå er jeg fan av mye satt rundt den tiden, og glad i serier satt til amerikanske sørstater med krim i seg. F. eks tv-serien Justified som er glimrende krimdrama satt til Kentucky. Noe tips til noe lignende film? Enten moderne tid, eller 1900-tallet som Lawless?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Sett The Dark Knight Rises for andre gang. (Skaffet den på Blu-Ray).

Sekvensen med Bane og Batman i kloakken må være en av de mest uhyggelige scenene jeg har sett. Visste jo hvordan det ville utarte seg, men satt fortsatt i stolen og dro meg i håret :p

 

Herre for en film!

 

Også et perfekt tidspunkt for et gjensyn. Hadde glemt mye, og fikk med meg mange flere detaljer i stolen hjemme enn hva jeg fikk med meg i kinosalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber i butikk som selger både spill og film. Ikke uvanlig at butikkene har et spill eller en film 4-7 dager før release.

 

Enig i det AnewZ. Synes de tok noen litt for enkle forklaringer på ting, samtidig som to av hovedskuespillerne plutselig fikk en veldig brå slutt. Virker som de fikk dårlig tid enkelte ganger, selv om filmen er over 2t og 30 min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...