Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så traileren på vgtv først, men ser den er linket til på forumet også så qouter bare.

Nye til Tommy Wirkola

http://youtu.be/2sYngYYVNmE

 

Hva synes folket her da?

Jeg for min del gleder meg, og har troen på at dette blir bedre enn Van Helsing og lignende. Også utrolig gøy å se at Wirkola får litt budsjett å leke seg med. Hatt sansen for både fyren (no homo?) og filmene hans.

Og ikke til å putte under en stol at Jeremy Renner er i siget for tiden. Bourne Legacy, Mission Impossible, The Avengers, og sikkert flere jeg ikke husker.

 

:)

Lenke til kommentar

:sleep:

 

Du tok poenget ja :p

 

Tror ikke jeg hadde maktet å sett dette her selv om jeg hadde fått betalt for det.

 

Du kan ikke se fem minutter av en film og så dømme den utifra det, hvert fall ikke når filmen er 7.5 timer lang. Dog klippet gir et godt inntryk av hvor sakte filmen går. Kvaliteten var skit, og jeg hadde synes det var en utrolig kjedelig film jeg også, hadde jeg måtte sett den i så dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Nye til Tommy Wirkola.

 

Hva synes folket her da?

Jeg for min del gleder meg, og har troen på at dette blir bedre enn Van Helsing og lignende. Også utrolig gøy å se at Wirkola får litt budsjett å leke seg med. Hatt sansen for både fyren (no homo?) og filmene hans.

 

Den ser ikke akkurat ut som en god film. Jeg husker jeg koste meg med Van Helsing en gang, men da var jeg 12 år gammel. Det er absolutt kult at en nordmann får lage storfilm, og det kan for all del bli en real popkornfilm. Men ...

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Angående Hans og Grete:

 

R vs PG13

 

"I saw two different showings of it. The first one was definitely the Rated R version. Good humor, good action, great fight scenes, awesome dynamic between Renner and Arterton. I loved it so much the first time, I made a group of friends go to the second screening the next week. But the next week, they had heavily edited it and turned it into a PG-13 film.

If they keep it R, it's gonna be great. Silly, but actiony and fun. If it's PG13, it won't be worth it. Let's hope it's an R rating."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...