Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett "Drive" igjen nå, hvor mor ble så sjokkert over voldsscenene at hun ba meg om å aldri vise noe slikt igjen (:p)

Så det jeg lurer på, nå som Drive er blitt gitt ut på DVD og Blu-Ray - Hvordan er voldsscenene på DVD/BD'ene i USA? Har hørt at flere av scenene er blitt kortet ned, og mye klippet bort. Noen som har sett den amerikanske versjonen?

(Har ikke tenkt til å bytte til den amerikanske versjonen, bare så det er sagt).

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

02:30 sendingen begynner i natt eller? Ser NRK sender fra 22.00 og utover, men føler ikke for å se på kjoler og dresser i flere timer.

 

Edit: haha, la nettopp merke til noe. For første gang på flere år så har jeg sett kun 2-3 av nominasjonene. Kun 1 Best Motion Picture :!:

Da har jeg vertfall ikke noe formeninger om hvem som burde vinne. Blir litt mer avslappende å se på i år.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Har utsatt Oscar-filmene litt i år og tror like godt jeg venter med å se showet til jeg har sett alle filmene og. Men de filmene jeg har sett har faktisk vært til dels skuffende saker. Greit nok å ikke bli like lørvete som jeg var i fjor etter den våkenatta. :p

 

Ingen som har laget Oscar-tråd i år forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...