Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker alle referansene i Blade Runner, og best den til Prometheus-myten..

Den tar også opp temaer som kloning, aktiv dødshjelp, eksistensiell filosofi, menneskers fysiske eksistens osv.osv.

Hvem er Deckard? Hva betyr enhjørningdrømmen og det at politimannen legger igjen en origamienhjørning på dørstokken til Deckard?

 

Er så mange aspekter ved den filmen at jeg får ståpeis bare av å tenke på det! Noe som forklarer hvorfor gjensyn etter gjensyn er en absolutt nødvendighet. :)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

*SNIP*

 

Jaja! Veit jo d! :D Men man kan jo ikke konkludere med dette da Directors Cut har fjernet denne scenen.. Altså: Hvem er Deckard? ;)

Lenke til kommentar

Synes Black Swan og 127 Hours virker mer interessante enn The Social Network og Inception.

Enig, lukter også en mulig Oscar til James Franco.

 

Jeg håper og tror at James Franco får en Oscar for den filmen. Which reminds me at jeg gleder meg noe fryktelig til Oscar utdelingen.

Endret av .........
Lenke til kommentar

Skyline-teaseren tirret jo litt, men Strauss-brødrene har kun det Aliens vs Predator-mølet og en musikkvideo med Nickelback å vise til. Hva som er verst vet jeg ikke (å se Eric Balfour løpe rundt i en skrikende hovedrolle er vel heller ikke å anbefale).

 

Som julefilm ville jeg heller satset på fløtepusen Afflecks nye hardkokte krimdrama The Town. Det lukter Oscar, og Don Draper er jo med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...