Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Ja, det er en grei måte å si det på. På den annen side, hvis jeg ser en film på lista fra f. eks. 1954 og jeg synes den er bra så spørs det om jeg hadde likt en annen film som ikke er på lista fra samme året bedre. Altså, man videreanbefaler bare de filmene som allerede er der. Og siden jeg (på den fasen jeg er i nå) normalt ikke ville sett andre filmer fra 54 så blir det til at man bare ser de på lista.

 

Ah, sikkert fucked forklart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg har begynt å se klassikere igjen.

 

Anskaffet meg nettopp Surf Nazi's must die!, Terror Firmer og Class of Nuke 'Em High. Satser på at dette blir en revitalisering av min interesse for film.

Ikke mine Troma-favoritter. Selv om Terror Firmer er ganske vill, men den kunne nok gjerne vært trimmet litt ekstra.

 

Kan komme med noen anbefalinger som kan være midt i blinken. ;---D

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har begynt å se klassikere igjen.

 

Anskaffet meg nettopp Surf Nazi's must die!, Terror Firmer og Class of Nuke 'Em High. Satser på at dette blir en revitalisering av min interesse for film.

Ikke mine Troma-favoritter. Selv om Terror Firmer er ganske vill, men den kunne nok gjerne vært trimmet litt ekstra.

 

Kan komme med noen anbefalinger som kan være midt i blinken. ;---D

Toxic Avenger er den ultimate Troma-filmen. Utenom det har jeg bare sett et par og jeg har vært kjempefull under samtlige. Jeg husker at jeg lo av Chopper Chicks In Zombietown.

Lenke til kommentar

Hva med de andre fimene (Wrath of Khan etc)? kan man se disse filmene uten og has ett serien eller må man ha sett serien?

Jeg ville anbefalt å se Star Trek: The Movie før Wrath of Khan, og hvis du gidder så kan du se noen episoder av The Original Series. Skal man se filmene etter Wrath of Khan så må man nesten se dem i rekkefølge.

 

Forresten, ignorér meg og hør på han over meg - han virker som han har peiling på serien.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Regner med de fleste har spilt eller i det minste hørt om Uncharted-spillene?

 

Uncharted - Drake's Fortune (the movie), aktuelle skuespillere

 

Robert DeNiro som Sully blir dritbra, men Mark Wahlberg i hovedrollen som Nathan Drake? Please god, no!

 

David O. Russel er satt til å regissere, hva tror folk om det? Jeg har egentlig ikke noe særlig kjennskap til han, tror dere han kan få til noe bra? Jeg synes spillet i seg selv har veldig bra potensiale som film, så har tro på dette hvis de får noen andre enn Mark Wahlberg til å spille hovedrollen.

Lenke til kommentar

Nice, har lyst på en Inception poster

http://www.movieposter.com/poster/MPW-47701/Inception.html ser det står double sided på den, vil det si at det er en annen bakpå? Har egentlig mest lyst på den her, men den er så dyr =/

Var jævelig dyrt for noen plakater ja, vet du hvor mye fakten kommer på til Norge?

Kommer ann på hvilken fraktmåte og hvor mange plakater du skal ha. Bare gå inn på "help" deretter videre på "shipping rates" så ser du prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...