Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nolan bommet på den kvinnelige hovedrollen i både BB og TDK, så jeg håper han gjør en bedre jobb nå som kvinnen har en viktigere rolle. Personlig har jeg ingenting imot Harley Quinn i en mindre skurkerolle. La oss ikke glemme at The Joker ikke var med i mer enn 30 minutter av The Dark Knight, en film som varte i to og en halv time. Å ha henne som et uforutsigbart side-element kan bli svært spennende, spesielt hvis de henter inn en knallskurk som The Penguin til å oppta mesteparten av oppmerksomheten til Batman.

Lenke til kommentar

Nolan bommet på den kvinnelige hovedrollen i både BB og TDK, så jeg håper han gjør en bedre jobb nå som kvinnen har en viktigere rolle. Personlig har jeg ingenting imot Harley Quinn i en mindre skurkerolle. La oss ikke glemme at The Joker ikke var med i mer enn 30 minutter av The Dark Knight, en film som varte i to og en halv time. Å ha henne som et uforutsigbart side-element kan bli svært spennende, spesielt hvis de henter inn en knallskurk som The Penguin til å oppta mesteparten av oppmerksomheten til Batman.

Om det står mellom Catwoman,Talia og Harley Quinn hadde nok jeg også gått for sistnevnte. Nolan hadde nok gjort karrakteren noe anderledes enn Jokeren i TDK. Syns Harley Quinn er smått spennede konsept, en utdannet psykolog som blir psykotisk pågrunn av The Joker ''warped'' verdensyn.

 

Hadde også gledet meg om Cilian Murphy hadde fått en større rolle (som Scarecrow) i The Dark Knight Rises(TDKS? Hoff for en elendig anagram).Irriterte meg at han fikk en så kort cameo i TDK igrunn.

 

Måtte google for å finen ut hvem Blake Lively var. Gosip Girl var svaret jeg fikk. Hoff

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Hva er de beste julefilmene? Hjelp meg og deg med å hjelpe oss, deg og meg og vi.

 

Jeg kan nevne et par - ELF, Love Actually, Olsenbanden Juniors Første Kupp, Tre Nøtter Til Askepott, The Nightmare Before Christmas, og de filmene der han mannen blir om til julenissen, og han har en sønn som sliter på skolen.

 

La oss heller holde oss til denne tråden!

Lenke til kommentar

Så akkurat A Christmas Story og den skal definitivt skal utvilsomt inn i en fast julefilmrotasjon. Herlig film!

Hvilken versjon så du?

1983-versjonen :)

Ja, så klart! Jeg forvekslet den med A Christmas Carol. :wee:

 

Er det noen som anbefaler Jim Carrey-versjonen av den?

 

Ja, jeg synes den er meget god. Nå så jeg den i 3D da, men uten 3D er det vel kanskje lettere å fokusere på de gode prestasjonene fra blant annet Carrey og Gary Oldman.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

(Hvor ble Montag av?)

 

Ja , uka gikk fort den , i dag erre Sonntag forresten....trur han er tilbake i morra anledning dagen *humrer*

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...