Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mary and Max er megaherlig, blir aldri lei av den!

 

I kveld har jeg sett Annie Hall. Uten å utdype mer med det første så vil jeg si at jeg ikke likte den i det hele tatt. Noen som kan forklare hva som er greia? Den er jo ikke morsom :s Blir helt stressa av å se på filmen, hvis det er meningen at man skal føle en nervøs/klein stemning så har Woody Allen i det minste lykkes med det.

Lenke til kommentar

I kveld har jeg sett Annie Hall. Uten å utdype mer med det første så vil jeg si at jeg ikke likte den i det hele tatt. Noen som kan forklare hva som er greia? Den er jo ikke morsom :s Blir helt stressa av å se på filmen, hvis det er meningen at man skal føle en nervøs/klein stemning så har Woody Allen i det minste lykkes med det.

Kanskje det er en love/hate-film? Jeg elsket den i hvert fall. Klarer ikke helt å forstå at du ikke synes den var morsom. Var den ikke litt morsom i det minste? Anyway, jeg koste meg i hjel da jeg så den for ikke lenge siden.

Lenke til kommentar

Da kan du vel utdype litt da vel?

 

:roll:

 

Se på filmenes koran som en oversikt over de verkene som "hvite vestlige menn over 15 og under 40 liker liker svært godt og misliker minst". Spesielt de to siste ordene er viktig å tygge litt ekstra på. De færreste som har stemt tenkte at Inception var bedre enn Rear Window, men det finnes flere tølpere som kjedet seg under Hitchcocks klassiker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan fortsatt ikke tro at folk fortsatt misforstår hvordan IMDB fungerer.

 

Da kan du vel utdype litt da vel?

 

:roll:

IMDB 250 er ikke et svar på hva som er gode og dårlige filmer. Den er bare et svar på hva folk på internett tenker generelt om filmer. Ergo, folk flest foretrekker Inception framfor 12 Angry Men.

Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp å bry meg om plasseringer av filmer på lista. Det er mange filmer som ikke er der som jeg mener burde være der. Og slik er det nok for de fleste. Likevel er lista en veldig god kilde til bra film som man ellers ikke ville sett. Og nå er jeg en fortapt slave som jakter etter å krysse ut nr. 250.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...