Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pytt, en zombieslasher skal ikke være bra. Bare blodig og gørrete. Og det blir Død Snø. Pluss vi gamle Kill Buljo-fans får mere "så dårlige oneliners at de er bra" å kose oss med.

 

Samme gjengen som lagde Kill Buljo må dere huske, det er ingen seriøs amanda-prisvinnende norsk actiondrama-film vi snakker om her.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Oh som jeg har ventet på en zombiefilm i snøen. Ikke bare får vi det, men det er nazi-zombier i snøen! Perfekt! Litt som Norgelevelen i Return to Castle Wolfenstein.

 

Om filmen når opp til storhetene Zombi 2, The Beyond, City of the Living Dead, Dawn of the Dead, Day of the Dead, Evil Dead, 28 Weeks Later. Det er jeg mer tvilsom til.

 

Så lenge den når opp til Burial Ground med tanke på design, visual regi og gore er jeg egentlig fornøyd.

 

Edit: Skaperne har tydeligvis sett Zombi 2, så det hjelper jo (Det kan jo være en Evil Dead referanse forresten).

 

web.jpg

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Traileren fikk meg lysten til å ringe alle de mandige vennene mine og be dem gjøre seg klar for kompistur på kino. Ser heldigvis ikke ut som den homoerotiske 300, hvor det føltes mer riktig å ringe Jan Thomas for å dra på kino ...

 

"Hva, syntes du den filmen var rå og maskulin? Haha, jeg trodde det var en film for homser" - 22 år gammel brunette av en medstudent til den 19 år gamle guttungen som fant 300 så rå og maskulin. That just made my day. (Jeg har ikke noe imot filmer for homofile, bevares. Ikke misforstå meg).

Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=00cKpCUwGa0

 

Somebody get me a tie... And it sure as hell better be red! :wee:

 

Bare jeg som fikk en syk følelse av Dick Tracy der? Damene, klærene...ja alt nesten.

 

Er syk lei av Zack Snyder's sitt bruk av sitt Sin City/300 stilen. Det er som om uansett hvor piss filmen er kommer folk til å digge den pga dens utseende.

Han er blitt film verdens Mike Myers som bare reproduserer samme film om og om igjen

 

Det er som da gammle grøsser filmer brukte mye mørke for å skjule hvor dårlig monster effektene var, og det samme gjør han her bare det gjelder hele filmen.

Endret av Dotten
Gjorde video i quote til link
Lenke til kommentar

Dick Tracy fikke jeg litt lyst til å se igjen nå.

 

Syntes traileren var mye bedre enn den "incestpregede" teaseren som kom for noen måneder siden.

 

Er syk lei av Zack Snyder's sitt bruk av sitt Sin City/300 stilen. Det er som om uansett hvor piss filmen er kommer folk til å digge den pga dens utseende.

 

Zack Snyder? Frank Miller dette her, ikke Snyder. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...