Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en film som jeg så for noen år tilbake. Er en smule sikker på at den starta på V, og den handla om 2 folk som dro på et motel eller no også kom det sånne folk med masker som filma rommene og drev med no sånn saker, tror det var no voldtektsdritt eller no.

 

Jeg leter også etter brae skrekkfilmer som man skvetter av.

Lenke til kommentar

Aligatorene/Krokodillene i Eraser så ikke bra ut i '96 når jeg så den på kino, de så like dårlige ut når jeg lånte DVDen av brodern for noen år siden og de ser enda verre ut i HD. La oss håpe at det ikke kommer noe nytt format med høyere oppløsning for jeg tror ikke de kommer til å se noe bedre ut :p

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg noen gode komedier? Noen SKIKKELIG morsomme. Sånne som man ler av. Ikke sånt Hollywood-drit med halvtørre vitser som absolutt skal være så "in" og up to date som mulig. :p

 

:D:D:D

Litt utifra hvordan du uttrykker deg så tror jeg American Pie 4 skal være no for deg.

 

 

 

Fra spøk til penis; kan du gi oss noen eksempler på hva slags komedier du ler av?

Lenke til kommentar
Sundance Kid: Think ya used enough dynamite there, Butch?

 

Montag: Sett The Towering Inferno?

I fall dere ikke fikk det med dere - her er hva Newman sa: "There is a lot of stuff out there that is not very well written. And then - at the other end of the spectrum there is the stuff that is a series of explosions and the actor moves very quickly off the stage...to get the special effects guys out there. And those are movies I just don't care to do."

 

Dotten: Ja, jeg har sett den og kan vel si at den ikke rager blant mine favoritter akkurat. Jeg tror heller ikke Newman anså det som sin beste rolle.

 

Utfra det Newman sier høres det forresten ikke ut som han var noen Bay tilhenger akkurat. :whistle:

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg noen gode komedier? Noen SKIKKELIG morsomme. Sånne som man ler av. Ikke sånt Hollywood-drit med halvtørre vitser som absolutt skal være så "in" og up to date som mulig. :p

 

:D:D:D

 

 

EDIT: KAn godt være sånn Hot Rod og Dumb & Dumber-morsomt. :)

Begge Harold & Kumar filmene, ganske så gjennomførte komedier.

Lenke til kommentar
Litt utifra hvordan du uttrykker deg så tror jeg American Pie 4 skal være no for deg.

 

 

 

Fra spøk til penis; kan du gi oss noen eksempler på hva slags komedier du ler av?

 

Pøh, når fornærmer du meg. Så nylig hele American Pie-serien, og den søg svett okseballe, for å si det sånn. :p

 

 

Hot Rod og Dumb & Dumber, fks.

 

Hvorfor i allverden så du alle 5 da?

 

The Big Lebowski, Oh' Brother where art thou, The Royal Tenenbaums, Superbad, The 40 year old virgin, Knocked Up er komedier jeg liker veldig godt, men de kommer jo fra Hollywood(?).. Hvorvidt det er dritt eller ikke må vel nesten du avgjøre..

 

Edit; Må nesten legge til Harald and Maude. Så den ganske nylig. Likte den godt :)

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...