Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zack Snyder? Frank Miller dette her, ikke Snyder. :)

 

Zack Snyder er jo ressisøren. Frank Miller er tegneserie kunsteren som de har bassert filmene på. Han er uskyldig han har ikke noe med film produksjonen å gjøre...eller?

 

The Spirit er verket til Will Eisner.

 

Frank Miller står for manus, og sikkert det grafiske/visuelle uttrykket.

 

Edit: Ups, er regissør også, ja.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Zack Snyder? Frank Miller dette her, ikke Snyder. :)

 

Zack Snyder er jo ressisøren. Frank Miller er tegneserie kunsteren som de har bassert filmene på. Han er uskyldig han har ikke noe med film produksjonen å gjøre...eller?

 

Jaja uansett jeg er lei av denne stilen. ;)

 

Zack Snyder er ikke regissør her, det er det Frank Miller som er. Frank Miller er som kjent en stor motstander av "realismejaget" (illustrerer det med at han ikke ønsker å se svettemerker under armene til Supermann, han ønsker å se Supermann fly). På en måte kritikk av Nolan, kan det tolkes som (dog tror jeg ikke Miller mislikte Batman Begins og The Dark Knight).

 

For meg er det ikke noe enten eller. De forskjellige stilene gir variasjon og filmuniverset er mer tjent på en variert stil fremfor å være statisk. Så Miller, Snyder og Nolan gir her variasjon. :)

 

Man kan jo bruke en hånd til å telle antall filmer med denne stilen, så det er jo litt tidlig å bli lei...

Lenke til kommentar
Man kan jo bruke en hånd til å telle antall filmer med denne stilen, så det er jo litt tidlig å bli lei...

 

Det er sant det. Men jeg tror jeg er lei pga 300 var pokker overalt der du sikket da den var ute, og enda ser vi folk som skriker ut "This. IS. SPARTA!" og ikke for å nevne parodier osv overalt enda....

 

Er nok lei pga det. Er syk lei av 300 filmen, til tider ønsker jeg den aldri ble laget.

 

Så å se at alle Frank Miller film adapsjonene kommer ut med samme stil bare vekker dårlige minner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ikke overraskende egentlig.....mannen var jo et levende lik de siste mnd :(

 

Visste jo at det gikk mot kveld for Gorshin oxo 3 år siden da han ble lagt inn på sykehus....mannen var jo storrøyker :(

Lenke til kommentar

The Sting, Butch Cassidy & the Suncance Kid, Cars, Color of Money... pluss pluss. Gode filmer. Aldri kult å miste en god skuespiller. Tror jeg flekker opp The Sting en dag, jeg. :)

 

 

Rip blablabla. Godt det er lørdag og ikke søndag.

 

Er det ikke bedre å bare holde munn i stedet for å komme med kommentarer - som kan virke provoserende for andre - når du ikke bryr deg?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...