Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes bare to karakterer på IMDb, 1 hvis man mener at gjennomsnittsscoren er for høy og 10 hvis man føler den er for lav.

 

Noe som medfører at filteret vil fjerne dine stemmer. Skal man absolutt være taktisk i stemmegivingen så bør man iverksette hjernecellene litt slik at man ikke blir fanget opp av nevnte filter. Dvs bruke 1,2 og 3 på ene siden og 8, 9 og 10 på den andre. Eventuelt spre noen 5'ere på intetsigende filmer.

 

Men er jo kjekt med de som legger ned mye tid og museklikk i konstante 1'ere og 10'ere og således blir filtermat. :)

Lenke til kommentar
Er Se7en en god film? Har den i plastikken, men vet ikke om jeg skal se den eller ikke.

 

Har du tenkt å gi den bort hvis jeg sier den er dårlig?

 

Ikke til deg, men ville sikkert sett den først. Vil heller ikke bruke opp tiden min på å se en dårlig film, derfor spør jeg de her. Eller kan jeg bare diskutere filmer og være smart hele tiden?

Lenke til kommentar

Og du vet vel strengt tatt ikke om filmen er bra eller ikke før du har sett den? Greit å få anbefalinger og sånn på nett, men du virket veldig konsekvent på at hvis de som tilfeldigvis svarer deg her så må filmen være dårlig eller bra utifra hva de sier. Jeg har faktisk ikke tenkt å fortelle deg hva jeg synes om filmen, se den selv og gjør opp din egen mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...