Gouldfan Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Så litt Snowhite på Disney med kona igår. Musikal er jeg sjelden fornøyd med, og både jeg og kona var litt skuffa.. Kona så mye på tegnefilmen i hjemlandet som barn, her ble den vel kun vist på kino og julaften.
ps5 Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Her er det bare å glede seg. "The Schwartz Awakens in 2027" 2 1
Delvis Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni ps5 skrev (6 minutter siden): Her er det bare å glede seg. "The Schwartz Awakens in 2027" Skal Rick Moranis være med der også? Ser iallefall ut til å være på vei tilbake til film igjen? Skal være med i denne: https://www.imdb.com/title/tt11399224/ 1
ps5 Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni 19 minutes ago, Delvis said: Skal Rick Moranis være med der også? Ser iallefall ut til å være på vei tilbake til film igjen? Skal være med i denne: https://www.imdb.com/title/tt11399224/ Mel Brooks, Rick Moranis, og Bill Pullman kommer tilbake for denne. 3
Duriello Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni (endret) Jeg trodde Mel og Rick var døde! Happy days!! ❤️🥳🥳 Så glad for å se Mel på slutten der.👍 (Mistenkte AI til å begynne med.) Endret 13. juni av Duriello 1 1
ilpostino Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg så Dragetemmeren på kino i går med ex-stebarna. Jeg har ikke noe forhold til tegnefilmene utenom at jeg har noen av sangene derfra på en spilleliste på Tidal. Alle likte filmen veldig godt, selv om minstemann på 6 synes den var litt skummel innemellom.
Sjørøver Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Kjenner veldig på marvel fatigue. Men hvorfor får vi vite om alle som er med i alle filmer årevis før de kommer? Fornuftig 2
Comma Chameleon Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Vet ikke helt om jeg skjønner den "shift their focus". Er det ikke slik det alltid har vært? Jeg kan ikke komme på noen Marvel serier som inneholder "major events" i alle fall. Seriene har stort sett fokus på 1-2 karakterer og stort sett eksisterer de i et vakuum i den form at av de ikke påvirker det som skjer i filmene. Man kan se alle Marvel-filmene uten å se seriene og ikke gå glipp av noe særlig. Litt karakterutvikling så klart, men ingen "major events" akkurat. 1
Gouldfan Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni For de som likte Ex Machina, ta en titt på Companion på MAX. Jeg synes denne var bedre enn Ex, selvom Ex hadde noen gode karakter roller. 1
Sjørøver Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Comma Chameleon skrev (På 20.6.2025 den 11.35): Man kan se alle Marvel-filmene uten å se seriene og ikke gå glipp av noe særlig. Litt karakterutvikling så klart, men ingen "major events" akkurat. Jeg tror det blir merkelig om de skal ta inn Loki uten å forklare alle som ikke har sett serien hans hva som har skjedd og at nå er en mega mektig gud som styrer All tid. Du kan ikke bare slippe han inn i filmen uten noe kontekst.
Sjørøver Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni https://www.nrk.no/ytring/folk-vil-ha-noe-annet-enn-hva-de-sier-de-vil-ha-1.17463832 Anbefales å lese. 1
Jotun Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Flere av de filmene som liksom skal være de vi vil ha var jo direkte ræv..... 1
Comma Chameleon Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Sjørøver skrev (57 minutter siden): Jeg tror det blir merkelig om de skal ta inn Loki uten å forklare alle som ikke har sett serien hans hva som har skjedd og at nå er en mega mektig gud som styrer All tid. Du kan ikke bare slippe han inn i filmen uten noe kontekst. Løsningen er jo nettopp det at de forklarer hva som har skjedd på en veldig kjapp måte. Jeg tror ikke seertallene til Loki er gode nok til at de kan gå utifra at alle som ser neste Avengers har sett Loki. En kjapp dialog og hele det problemet er løst, altså ikke noe som har skapt konsekvenser for resten av Avengers enda. Eneste "konsekvensen" av Loki-serien er vel at en versjon av Loki lever og har større krefter enn man er vant til? Jeg så kun sesong 1, så går kun utifra det jeg har lest online fra sesong 2. 1
Comma Chameleon Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Denis Villeneuve skal regissere den neste Bond-filmen! En av mine favoritt-regissører gjennom tidene, sikkert topp 3, så dette har jeg troen på! Spent på hvem som ender opp med å spille Bond.
mandodiao Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Såg Den stygge stesøsteren i går. Syntes den var helt topp, frisk, orginal og gøy tvist på Askepot-fortellingen.
skaftetryne32 Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Det lages en remake av The Running Man. Føles litt meningsløst originalen er jo en klassiker, men Edgar Wright har regien så kanskje det er håp.
Delvis Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Gouldfan skrev (På 23.6.2025 den 1.02): For de som likte Ex Machina, ta en titt på Companion på MAX. Jeg synes denne var bedre enn Ex, selvom Ex hadde noen gode karakter roller. Bokmerket 👍 Likte Ex Machina i en haug. skulle ønske den fikk en oppfølger, det ble jo lagt godt tilrette for det.
Reg2000 Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli On 7/2/2025 at 8:49 AM, skaftetryne32 said: Det lages en remake av The Running Man. Føles litt meningsløst originalen er jo en klassiker, men Edgar Wright har regien så kanskje det er håp. Hater egentlig remakes, men denne så jo ut som noe ganske annet enn den gamle så kanskje verdt å se.
skaftetryne32 Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli Reg2000 skrev (7 minutter siden): Hater egentlig remakes, men denne så jo ut som noe ganske annet enn den gamle så kanskje verdt å se. Ja virket som de har skrevet om litt, tatt det ut av arenaen, og ut i gatene, og jegerne er vanlige amerikanere, det passer i for seg helt perfekt med tanke på hvordan det samfunnet er blitt😉
Gouldfan Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli The Old Guard 2 på Netflix er en stjerne spekket underholdende action. Helt ok, men skulle ønske den avsluttet istedenfor opplegg til en triologi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå