Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Jaja..

 

Kan huske at Naruto ble lisensert en gang også :tease:

 

Tror ikke at det vil stoppe fansubsene.

 

Men som sagt så tror jeg fremdeles det er en fansub skal fortsette.

Men hvilken en får dere ikke vite fra meg. Det er så altfor lett å finne hvis man vet hvor å lete.

Lenke til kommentar

Da er ep13 ute, og ser bra ut, desverre er ikke fansub'en helt 100%, mangler subs på hva som står på et ark blandt annet.

 

Men ellers ser det bra ut, starter bra episoden også.

 

Edit:

 

Episoden var bra, gleder meg til neste.

 

Anfs er ute med en som fansub som får med seg hva som står skrevet på diverse ark også, ikke som en annen som også har blitt released i natt.

 

Men litt forvirret med tanke på lisensert, da det er diverse sider som normalt ikke linker til lisensert anime som fortsatt linker til death note, rare greier.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Erh.. Mods sjekker ikke hvem som sender pm, og banner / melder deg til purken hvis du forteller han hvor han kan laste ned serien.

Mods kunne neppe brydd seg mindre om folk som laster ned, faen heller, modsa laster ned like mye selv, garantert. Eneste grunnen til at de stener tråder om fildelig, banner folk som åpenlyst forteller hvor du finner det, eller linker, er pga det er i følge loven

Lenke til kommentar

No problem. jeg kjenner... *tenke* 8 "kilder" jeg fetcher lisensiert stuff fra.

+rep til [anfs] og [WB] for ekstremt raske speedsubs, og animanda, DG og kubusubs for å komme diltende etter :)

 

Nå som jeg har nevnt navnene, skulle det heller ikke være vanskelig for resten å google opp fansubberene. Jeg poster jo ikke direktelink, så det er vel lov? :)

 

BTW: Kan noen nevne for moddisene at det faktisk ikke er ulovlig i Norge å laste ned ting lisensiert i USA? Grunnen til at animesuki.com ikke viser lisensiert anime, er jo fordi det er en amerikanskeid side. Teit at vi på diskusjon.no må rette oss etter lovverk som gjelder i statene

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...