Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Fikk nesten ståtiss mot slutten :wee:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Denne nye karakteren vi stifter bekjentskap med har jo gjort det stort siden ho har byttet til seg øynene. Men når man tenker på det, så er jo halve resterende livstida ein ganske drøy deal da. Mulig ho ser på sitt nåverende liv som ganske håpløst, så da har hu ikkje så mye å tape elns.? Ingen normal person ville kvittet seg med halvparten av sitt livsløp :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk nesten ståtiss mot slutten :wee:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Denne nye karakteren vi stifter bekjentskap med har jo gjort det stort siden ho har byttet til seg øynene. Men når man tenker på det, så er jo halve resterende livstida ein ganske drøy deal da. Mulig ho ser på sitt nåverende liv som ganske håpløst, så da har hu ikkje så mye å tape elns.? Ingen normal person ville kvittet seg med halvparten av sitt livsløp :p

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

7529151[/snapback]

 

Når du sier det sånn så... fikk jeg liten lyst til å se slutten

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Motoko, du har kommet med tre kommentarer som vi gjerne kunne levd uten.

 

Hvis du ikke kaller "UÆÆÆH! NERDESLÆNG! Mitt værste mareritt

stressstressstress...angstangstangst...panikkpanikkpanikk...." spam, så vet ikke jeg.

 

"Spammingen" omhandler slutten på serien, som er en del aav temaet.

 

Jeg tror han i så fall mente slutten på episoden, ikke serien. Og jeg er enig med at det er en del av dette emnet. Men det er for meg uakseptabelt å slenge unødvendige kommentarer tilbake.

 

Skal dette være at naziforum hvor folk ikke får lov til å le så er jeg ut.

 

Jeg har ikke sagt noe om at ingen får le, bare ikke spamme. Denne regelen er vel kjent over hele forumet, og du må rett og slett godta den for å henge rundt her. At man må følge regler kan vel ikke sammenliknes med å bli presset inn i en naziuniform, for det blir du nemlig ikke. Le så mye du vil, du, men hold deg litt saklig og uttrykk deg på en bedre måte.

Lenke til kommentar

Viste dere at det spekuleres rundt om navnet til forfatteren av Death Note - Tsugumi Ohba, er at "pen-name". Spekulasjonen tar for seg at Death Note er litt vell god til å være en debutt. Visse clues tyder på at han har en fortid med mindre seriøse mangaer. Jeg forstår godt hvordan han tenker og føler om saken, at serien kanskje ikke ville ha blitt tatt så veldig på alvor om folk viste om fortiden hans. Alle fortjer en ny start om det er ønskelig. Dette er da bare spekulasjoner, men det virker veldig troverdig.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Eg inrømmer et mitt "omg lol" innlegg var unødvendig, men eg undrer meg egentlig litt på hvorfor dere fortsetter å diskutere dette i tråden, og på den måten forsøpler den slik. Ta det over PM til de involverte og spar tråden for slikt.

 

Så da forsøpler eg litt til med dette innlegget, så får moderator fjerne dette.

Lenke til kommentar
Viste dere at det spekuleres rundt om navnet til forfatteren av Death Note - Tsugumi Ohba, er at "pen-name". Spekulasjonen tar for seg at Death Note er litt vell god til å være en debutt. Visse clues tyder på at han har en fortid med mindre seriøse mangaer. Jeg forstår godt hvordan han tenker og føler om saken, at serien kanskje ikke ville ha blitt tatt så veldig på alvor om folk viste om fortiden hans. Alle fortjer en ny start om det er ønskelig. Dette er da bare spekulasjoner, men det virker veldig troverdig.

7538954[/snapback]

 

men han som tegner, Takeshi Obata, bruker i allefall sitt virkelige navn ;) mange mener at Tsugumi Ohba's virkelige navn er Hiroshi Gamou ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5432143541

Haha!

 

L ble litt satt ut av hele Death God's konseptet der ja :!:

 

Likte også godt lights reaksjon da han satt i stolen og så på teipen sammen med resten og ble nærmest forbanna da L spør om hva han synes om teipen :tease:

 

 

Kan vi forresten skrive spoilers her uten at det er i spoiler tag, siden det står "spoileradvarsel!" i emnetittelen?

 

Gleder meg til neste episode! :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kan vi forresten skrive spoilers her uten at det er i spoiler tag, siden det står "spoileradvarsel!" i emnetittelen?

7604824[/snapback]

Skal gå bra det ja, hvis det handler om anime'n. Men kan jo kanskje være greit om du skriver om den aller nyeste episoden. :)

 

 

Men hva er forskjellen på episode 1 og episode 1v2? :hmm:

7604877[/snapback]

v2 er nok bare en ny versjon med et par endringer i teksten eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...