Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fyy faen! :thumbs: For en jævlig bra serie dette var! Får nesten ikke lyst å lese Bleach og Naruto etter dette.

Ble med hele serien for 10 min siden. Brukte vel litt over 2 uker, og må si at det er det beste jeg har vært borti av manga og anime. :mrgreen: (Men likte ikke helt slutten da)

 

 

Nå får jeg vel nesten se ferdig resten av filmen også, er ca. halveis nå og den virker ganske bra. Men ikke noe Oscar-film.

 

 

(Satser på at det går greit å skrive litt om mangaen selv om det er en tråd for anime'n)

 

 

edit: nå må jeg nesten skifte avatar ^^

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sluttet å lese mangaen. Nesten litt kjedelig, men det har også noe å gjøre med at jeg ikke gidder å laste ned og at Mangavolume bare har til kapittel 100 så jeg uansett ikke får sett ferdig.

Venter til animeen tar igjen der jeg har kommet og begynner å se den da. Noen som kan si meg hvor i forhold til mangaen animeen er nå?

Endret av Synox
Lenke til kommentar
Hm, hvilken release group anbefaler dere? Tenkte jeg skulle begynne å se litt på Death Note jeg også.

7521016[/snapback]

 

Vil nok si Live-Evil er mitt forslag, det er til tider TW er ute med subs først, men L-E er som oftest ikke mange timene etter. Jeg tar i allefall vare på L-E.

Lenke til kommentar

Episode 11 ble ganske bra den! :D

 

 

Hva synes dere om denne nye 'Kira'? Synes at det er gøy, særlig siden det er en jente :p. Hun virker litt rar egentlig... Hun har jo en ganske stor fordel med 'det røde øyet'!

 

Endret av Atir_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

 

ja det røde øyet som hun har mest trolig byttet til seg, ved å gi shinigami'en halve sitt resterende liv.

Dette innebærer at hun kan se navn og egentlig dødsdato til folk.

 

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...