Gå til innhold

Verdens beste band. Finale.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg til valgmulighet - "Ingen av de ovenforstående"

7032260[/snapback]

Nei. No har vi nominert nesten 150 band, og dei som blei mest stemt på er her.

7032353[/snapback]

Tåpelig å tro at dette skal representere verdens 25 beste band.

 

Skift navn på kåringen til "verdens beste band blant norske 12-25-årige datagutter".

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Et band som The Beatles hadde antakelig vunnet en ordentlig slik avstemning, men de er ikke engang blant topp 25 her.

Jo, de ligger i pollen. Hvorfor skulle de ha vunnet en "ordentlig" avsteming? De er ikke alene om å ha revolusjonert musikkverden.

 

Uansett, det er ingen vits i å ta denne avstemningen dødsserriøst. Det er jo bare for moroskyld. Det viktigste er vel at du trives med det du selv hører på?

Lenke til kommentar

Det er forskjell på "bra band" og genialt band.

 

Led zeppelin er nok de mest geniale musikerene som noen gang vil ha eksistert. Greit nok ikke alle sangene deres fenger så utrolig men om du har litt peiling på musikk vet du hvem som er den soleklare vinneren her.

 

De eneste som kan komme i nærheten av dem er turboneger, og om du ikke vet hva turboneger faktisk har klart å skape burde du kanskje ikke kritisere dem her.

 

Vi har andre band som kanskje ikke er GENIALE, men de lager/laget forbaska bra musikk, som Guns n Rosesn, Iron Maiden, det er mest de her to.

 

Eller har fks Metallica noen få bra sanger og derfor blir de oppskrytt i skyene, men jeg synest ikke metallica er noe veldig bra.

 

Og så har vi selvsagt jimi hendrix, som er akkurat like genial som led zeppelin.

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Det er forskjell på "bra band" og genialt band.

 

Led zeppelin er nok de mest geniale musikerene som noen gang vil ha eksistert. Greit nok ikke alle sangene deres fenger så utrolig men om du har litt peiling på musikk vet du hvem som er den soleklare vinneren her.

 

De eneste som kan komme i nærheten av dem er turboneger, og om du ikke vet hva turboneger faktisk har klart å skape burde du kanskje ikke kritisere dem her.

 

Vi har andre band som kanskje ikke er GENIALE, men de lager/laget forbaska bra musikk, som Guns n Rosesn, Iron Maiden, det er mest de her to.

 

Eller har fks Metallica noen få bra sanger og derfor blir de oppskrytt i skyene, men jeg synest ikke metallica er noe veldig bra.

 

Og så har vi selvsagt jimi hendrix, som er akkurat like genial som led zeppelin.

7033378[/snapback]

Haha, det der er noe av det latterligste jeg har hørt!

En stemme til Metallica... :thumbup:

7033400[/snapback]

Ditto :)

 

Savner Opeth og Black Sabbath på listen.

7033446[/snapback]

Jeg også. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...