Gå til innhold

Verdens beste band. Finale.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette blir litt som krangling mellom WoW og Guild Wars, som er to helt forskjellige kategorier! 

 

Det er jo band fra HELT totalt forskjellige kategorier, og man kan ikke kåre verdens beste band utav dette :p

 

Men jeg svarte Metallica jeg, stod mellom det og Iron Maiden. Men jeg vil påstå at Metallica har hatt mere suksess igjennom tidene enn Iron Maiden!

7036228[/snapback]

I den tiden Metallica hadde suksess, så ja kanskje, men Metallica er jo dødt nå. Det er overhodet ikke Iron Maiden.

 

Vel vel. Ble kanskje nokso usaklig, og har jo lært at man aldri skal kommentere folks subjektive meninger, så jaja.

7038898[/snapback]

 

Metallica dødt nå? De har nettopp hatt en sommerturnee hvor de har spilt for mange hundretusener. Dødt og dødt, fru blom.

Lenke til kommentar

Jeg stemte Pink Floyd, og for å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg har hørt old-school PF. Det er noen godbiter her og der, men det er ikke det jeg ser på som kremen av de ("Bike" f.eks., er helt på trynet).

 

Jeg stemte og nominerte PF på bakgrunn av albumene "Dark Side of the Moon", "Wish You Were Here", "The Wall" (spesielt disk 1), "The Division Bell" og livealbumet "Pulse". Dét er kremen. :)

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...