Gå til innhold

Verdens beste band. Finale.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stemte Pink Floyd, og for å svare på spørsmålet ditt: Ja, jeg har hørt old-school PF. Det er noen godbiter her og der, men det er ikke det jeg ser på som kremen av de ("Bike" f.eks., er helt på trynet).

 

Jeg stemte og nominerte PF på bakgrunn av albumene "Dark Side of the Moon", "Wish You Were Here", "The Wall" (spesielt disk 1), "The Division Bell" og livealbumet "Pulse". Dét er kremen. :)

7048000[/snapback]

 

Bike er da genial...

 

The Wall og Division Bell liker jeg ikke. Merkelig at du har glemt toppen av kransekaka; Animals. Og hvor er Meddle? One of These Days og Echoes er garantister for en god skive.

Lenke til kommentar
The Wall og Division Bell liker jeg ikke. Merkelig at du har glemt toppen av kransekaka; Animals. Og hvor er Meddle? One of These Days og Echoes er garantister for en god skive.

7048486[/snapback]

Meddle er en bra skive (med Echoes som høydepunktet). Animals har jeg hørt fint lite på, dessverre. Jeg skal kjøre gjennom hundene, grisene og sauene noen ganger, så får vi se om det kan bli en favoritt.

Lenke til kommentar
Mimrer tilbake til en diskusjon jeg hadde med neitakk hvor han påsto at Pink Floyd var mindre populært på forumet enn det Iron Maiden var. Snakk om å tråkke i salaten ^^

7048457[/snapback]

Se antall registrerte medlemmer mot antall registrerte stemmer i denne pollen.

You do the math...

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Noen driver "vervekampanjer". Det kom ganske tydelig frem i de 3 forrige avstemmingene.

7041040[/snapback]

Hva for noe?

7046374[/snapback]

Er ikke sikkert du fikk det med deg... Spiller liten rolle uansett. Dette er en svært uhøytidelig avstemming, som verken gir et bilde av hva forumbrukerne eller den gjengse mann anser som verdens beste band.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...