Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Carbon på Marketplace


Novocaine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

dette var bundibøtta.. forferdlig dårlig grafikk varre også.. most wanted var gasnke mye bedre det.. med også crapp.. hva har skjedd med gode gamle NFS.. Porsche, unlimited osv.. de nye greiene er jo rett og slet ræva

Lenke til kommentar
er det ikke noe politi i spillet? synes most wanted var bedre egentlig, har fullversjonen

6999836[/snapback]

 

Joda det er politi i spillet(fullversjonen), og det er også 2 nye spillmoduser hvor man kan spille som politi.

 

Utifra demoen fikk jeg følelsen av at de har gjort drifting til dummysport, slik som drag i underground spilla.

 

Men den nye "downhill" moden(den du må unlocke) fant jeg litt artig, og vil vertfall slå ann på splitscreen/lan/inet/live.

 

Regner med at framerateproblemene fikses før release, allt annet ville vært katastrofe.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar
er det ikke noe politi i spillet? synes most wanted var bedre egentlig, har fullversjonen

6999836[/snapback]

 

Joda det er politi i spillet(fullversjonen), og det er også 2 nye spillmoduser hvor man kan spille som politi.

 

Utifra demoen fikk jeg følelsen av at de har gjort drifting til dummysport, slik som drag i underground spilla.

 

Men den nye "downhill" moden(den du må unlocke) fant jeg litt artig, og vil vertfall slå ann på splitscreen/lan/inet/live.

 

Regner med at framerateproblemene fikses før release, allt annet ville vært katastrofe.

7001005[/snapback]

 

må si meg enig i det dær, driftingen var noe dritt

satser på at fullversjonen av spillet blir bedre.

men et lite spm. hakker(eller lagger på fagspråket) det til dere når dere autosculper bilen mens dere roterer bildet?

 

Edit: leif

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...