Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Carbon på Marketplace


Novocaine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel... jeg har som sagt tidligere i forumet ikke vært spesielt glad i NFS-serien i det siste. Med Most Wanted satte de spikeren i kista... dessverre så tror jeg de nettopp har lagt jernbeslag over hele kista og sveisa ganske godt igjen for min del. De kunne like gjerne lagt det ut på Live Arcade, og tatt en hundrings for det...

Ikke for å være negativ... hehe, men jeg virkelig likte de tidligere NFS-spillene, og det er ganske enkelt ikke det samme lenger.

Lenke til kommentar
Vel... jeg har som sagt tidligere i forumet ikke vært spesielt glad i NFS-serien i det siste. Med Most Wanted satte de spikeren i kista... dessverre så tror jeg de nettopp har lagt jernbeslag over hele kista og sveisa ganske godt igjen for min del. De kunne like gjerne lagt det ut på Live Arcade, og tatt en hundrings for det...

Ikke for å være negativ... hehe, men jeg virkelig likte de tidligere NFS-spillene, og det er ganske enkelt ikke det samme lenger.

7006564[/snapback]

 

Enig... Har spilt alle spillene i serien og likt mange av de svært godt, men etter UG har de bare blitt verre og verre. Så et lite lys i tunnelene med MW, men nå er det veldig lite som tyder på at jeg kommer til å ofre så mye som en kalori på dette spillet...

Lenke til kommentar
Tenk deg Posche Unleashed eller Hot Pursuit tilpasset dagens marked og konsoll... Det kunne blitt ball det :dribble:

7006763[/snapback]

 

 

Nettopp! Hadde de gått tilbake til de tidligere spillene, pusset de skikkelig opp, kanskje hatt noen få nye elementer (av den bedre sorten, ikke alt jalla-mikk-makkeriet)... så hadde de hatt et knallgodt spill! De mister bare tilhengerne sine sånn som de holder på nå... og for å være helt ærlig, tviler jeg på at det kommer så mange nye til ;)

Lenke til kommentar
Haha NFS har gått rett i dass etter Porsch Unleashed. Underground dreptee NFS navnet med det pokkers bling-bling brag style konseptet. :wallbash:  Er umåtelig lei det styret der no. Holder å se The Fast & The Furious så er det nok. Begav meg aldri ut på Mos Wanted etter å ha spillt demoen, og det for bli med demoen til Carbon også

 

NFS er drept,noe forbanna piss er det blitt faktisk. Bytt konsept,det er alt eg ber om. Skal vel kjøre på med NFS:Carbon 2 og tenker eg. :thumbdown:

 

:fun:

6999457[/snapback]

 

Amen!

Lenke til kommentar
Fordi XBOX360 er så dårleg vel, superted. Skjønar du ingenting? :)

7006003[/snapback]

 

Sant sant... Den burde jeg tatt :p

7006765[/snapback]

det stemmer nok ikke, fikk greie på i ettertid at denne demoen sannsynligvis er en tidlig build, muligens derfor det er framerate problemer.

 

men grunnen til at jeg vil ha det på pc er fordi det er der nfs hører hjemme. forza og gran turismo kunne jeg aldri tenkte meg på pc.

 

men hadde ikke skada å fått en ny versjon av porsche unleashed/2000.

Lenke til kommentar

Vel det første NFS kom jo faktisk på PSX,PC og Sega Sturn samtidig, så å si det hører hjemme her eller der blir litt feil.

 

EDIT: Etter å ha lest dette fra wiki:

 

"The original Need for Speed was released for 3DO in 1994 with versions for PlayStation, PC (DOS), and Sega Saturn following shortly afterwards (1995 and 1996). "

 

Så kom det altså på konsoll først, i og med at 3DO var nettopp ein konsoll :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det første NFS var jo genialt, med ordentlig filmer av bilene osv, og til og med porsche så var NFS kongen av bilspill (bortsett fra toern, hvor de kutta ut purken :S). realistiske nok, og skikkelig kule! de har gått fra å være favorittserien min, til å bli hatserie nr 1, og dette kom med det forp***e underground. selv om jeg kjører simulatorer som GTR og LFS, så syns jeg også arkade er kult, men NFS er virkelig ræva!! nei, skal man ha arkade så må man jo dra fram Wipeout 2097 eller no sånt. er riktignok ikke bil, men er ihvertfall race... NFS-spillene PRØVER å være kule, men blir bare patetiske og teite. Wipeout er KULT!

Lenke til kommentar
Er vel kansje ein grunn til at den samme gamle regla utspiller seg da.

7014003[/snapback]

 

De som likte de gamle spilla burde egentlig heller spille PGR, men unntak av at det er banekjøring synes jeg det er det spillet nå som ligner mest på de tidlige NFS-spilla.

 

Å forvente at NFS skal finne tilbake til røttene med bare superbiler og landeveiskjøring er vel på dette tidspunktet ganske naivt å tro(men man kan jo håpe).

Lenke til kommentar
Husker Need For Speed demoen ble spilt på min første PC.. en 586 i '95/96

Følelsen av Viper'en som tok piruetter på landeveien er det ikke mange spill som i ettertid har klart å kopiere!

7015388[/snapback]

 

SÅnn følelse har alle med sitt første "go spill"

Jeg feks, har den med zelda 2 til snes.

En kompis har donkey kong (til snes,tror jeg)

En annen kompis har med tomb raider( til ps1)

Du har nfs 1 til pc som det beste.

 

Poenget er man kan ikke forvente og få samme spill "feeling" igjen som hadde med den gangen man var liten og syntes alt var fett, man modnes og dermed blir man mer kravstor.

Men enig nfs carbon , var ikke spesielt bra , fikk testa den i dag (er bare demo ennå da)

Endret av redflame
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Håper virkelig at det ferdige spillet ikke er sånn.. For dette var triste greier...

 

Personlig syns jeg alt er for shiny.. Og den sinnsykt fps-droppen! Var jo støtt og stadig..

 

Jeg kjøper ikke det, før jeg har prøvd fullversjonen av noen andre, og det da er fikset mye på!

 

Janse.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...