Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Carbon på Marketplace


Novocaine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får sette på nedlasting når eg kjem heim.

Er ingen stor fan av dette her "mest mogleg plastikk på bilen" opplegget.

 

Så ingen store forventningar.

6997779[/snapback]

 

Er jo det smarteste man kan gjøre også: Å ikke ha noen forventninger altså :)

 

Hadde jeg bare klart det med andre spill som RS: Las Vegas, Gears of War, Mass Effect, Bioshock etc etc så hadde jeg nesten garantert å sluppet noen form for skuffelse. Gjenstår å se om de lever opp til mine allerede skyhøye forventninger.

 

Morro med demo, så jeg laster nok ned NFS:Carbon demoen, men jeg venter ikke det helt store jeg heller.

Lenke til kommentar

Synes Need for Speed: Most Wanted var elendig, så har ikke høye forventningene selv... men det er jo det glimrende med xbox live, at de legger ut demoene. Så kan jeg sjekke om jeg liker eller ikke :) Menne... noe skal jeg kjøpe uansett, Rainbow Six Vegas, Forza 2 og Colin (når det kommer ut... gudene vet), finnes det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Jeg som hadde gledet meg til carbon lenge.....

Har brekt begge armene så jeg må vente 3 uker med å laste ned og prøve demoen.  :cry:  :cry:  :thumbdown:

6998493[/snapback]

wow, snakk om uflaks. Brukket begge armene. Hvordan klarte du det? eller ble du tatt av presten mens du "klasket laksen"?

 

Lar 360en stå på mens jeg er på jobb å forhåpentligvis har den komt litt lengre når jeg kommer hjem. Likte NFS:most wanted en del. Så kan jo bli bra dette. Spesielt med tanke på at gode gamle drifting er tilbake. Det med team mates virker litt rart. Håper det går bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg som hadde gledet meg til carbon lenge.....

Har brekt begge armene så jeg må vente 3 uker med å laste ned og prøve demoen.  :cry:  :cry:  :thumbdown:

6998493[/snapback]

Men du klarer å skrive på tastaturet? :p

Lenke til kommentar
Jeg som hadde gledet meg til carbon lenge.....

Har brekt begge armene så jeg må vente 3 uker med å laste ned og prøve demoen.  :cry:  :cry:  :thumbdown:

6998493[/snapback]

 

 

Huff, beklager kompis, men jeg må le. Det virker som maks uflaks... sitte og kikke på boksen med begge armene rett ut som en zombie i tre uker er jo ren tortur :cry:

God bedring! :thumbup:

Lenke til kommentar

For meg virker det ikke så vanskelig å spille xbox 360 med strake armer. Ikke ville det se så dumt ut heller. Men å se se noen skrive på tastatur med strake armer må da se hysterisk latterlig ut? Bare jeg som synest det? Hehe! Ser for meg de fire "viktige" punktumene du bruker på rad. Arm opp, au! Arm, opp au! Arm opp, au! Arm opp, au! :!:

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...