Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Carbon på Marketplace


Novocaine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg som hadde gledet meg til carbon lenge.....

Har brekt begge armene så jeg må vente 3 uker med å laste ned og prøve demoen.  :cry:  :cry:  :thumbdown:

6998493[/snapback]

wow, snakk om uflaks. Brukket begge armene. Hvordan klarte du det? eller ble du tatt av presten mens du "klasket laksen"?

 

Lar 360en stå på mens jeg er på jobb å forhåpentligvis har den komt litt lengre når jeg kommer hjem. Likte NFS:most wanted en del. Så kan jo bli bra dette. Spesielt med tanke på at gode gamle drifting er tilbake. Det med team mates virker litt rart. Håper det går bra.

6998551[/snapback]

 

Hoppet på ski i granåsen og tryne noe jævelig. Det går bra og takk for omtanken. :yes:;)

Lenke til kommentar

Haha NFS har gått rett i dass etter Porsch Unleashed. Underground dreptee NFS navnet med det pokkers bling-bling brag style konseptet. :wallbash: Er umåtelig lei det styret der no. Holder å se The Fast & The Furious så er det nok. Begav meg aldri ut på Mos Wanted etter å ha spillt demoen, og det for bli med demoen til Carbon også

 

NFS er drept,noe forbanna piss er det blitt faktisk. Bytt konsept,det er alt eg ber om. Skal vel kjøre på med NFS:Carbon 2 og tenker eg. :thumbdown:

 

:fun:

Lenke til kommentar
Haha NFS har gått rett i dass etter Porsch Unleashed. Underground dreptee NFS navnet med det pokkers bling-bling brag style konseptet. :wallbash:  Er umåtelig lei det styret der no. Holder å se The Fast & The Furious så er det nok. Begav meg aldri ut på Mos Wanted etter å ha spillt demoen, og det for bli med demoen til Carbon også

 

NFS er drept,noe forbanna piss er det blitt faktisk. Bytt konsept,det er alt eg ber om. Skal vel kjøre på med NFS:Carbon 2 og tenker eg. :thumbdown:

 

:fun:

6999457[/snapback]

 

ja er forsåvidt enig med deg der. NFS er ikke som det var før lengre. savner NFS road challenge (high stakes) og de spillene, det var tider det :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

:thumbdown:

Haha NFS har gått rett i dass etter Porsch Unleashed. Underground dreptee NFS navnet med det pokkers bling-bling brag style konseptet. :wallbash:  Er umåtelig lei det styret der no. Holder å se The Fast & The Furious så er det nok. Begav meg aldri ut på Mos Wanted etter å ha spillt demoen, og det for bli med demoen til Carbon også

 

NFS er drept,noe forbanna piss er det blitt faktisk. Bytt konsept,det er alt eg ber om. Skal vel kjøre på med NFS:Carbon 2 og tenker eg. :thumbdown:

 

:fun:

6999457[/snapback]

 

ja er forsåvidt enig med deg der. NFS er ikke som det var før lengre. savner road challenge og de spillene, det var tider det :)

6999506[/snapback]

 

Uff dette var tragiske saker gitt, eneste som var litt stilig var autosculpt...ellers så var verken grafikken eller gameplayet noe og rope hurra for...

Lenke til kommentar
:thumbdown:
Haha NFS har gått rett i dass etter Porsch Unleashed. Underground dreptee NFS navnet med det pokkers bling-bling brag style konseptet. :wallbash:  Er umåtelig lei det styret der no. Holder å se The Fast & The Furious så er det nok. Begav meg aldri ut på Mos Wanted etter å ha spillt demoen, og det for bli med demoen til Carbon også

 

NFS er drept,noe forbanna piss er det blitt faktisk. Bytt konsept,det er alt eg ber om. Skal vel kjøre på med NFS:Carbon 2 og tenker eg. :thumbdown:

 

:fun:

6999457[/snapback]

 

ja er forsåvidt enig med deg der. NFS er ikke som det var før lengre. savner road challenge og de spillene, det var tider det :)

6999506[/snapback]

 

Uff dette var tragiske saker gitt, eneste som var litt stilig var autosculpt...ellers så var verken grafikken eller gameplayet noe og rope hurra for...

6999525[/snapback]

 

grafikken på underground har aldri vært bra da egentlig. spesielt på konsoll, synes grafikken blir for blank. veien og alt er speilblankt på en måte, ser så falskt og teit ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...