Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Carbon på Marketplace


Novocaine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket mitt etter 10 min er;

 

Hvor er politi?

Hva faen er det med alle fargene?

Hvorfor må det alltid være mørkt! Blir så innmari ensformig!

Motion blur kunne ikke vært brukt mer...

Driftinga var helt på jordet...Kunne vel vært det samme som vanlig kjøring?

Grafikken er ikke noe som helst bedre enn MW...

 

Likte dog musikken... og menyene kanskje... Men ikke resten av stilen, med de ekte/animerte skuespillerne som er tatt rett ut fra fast and furiouse filmene...

 

Hadde gledet meg mye til dette fordi jeg trodde de skulle rett opp noen feil fra MW og legge til mer... Istedet har de tatt bort mer og hatt kun lærlinger på jobb...

 

Ha en fin dag ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

http://Superted - One name. One legend!

Lenke til kommentar

fatter ikke at folk klager over fps, syns det gikk glatt som bare det, problemet er at spillet ikke har noe fartsopplevelse, trodde det skulle gå fort med lambo, ALT for mye motion blur, og de "luft" strekene som kommer fra bilen i en så "stor fart" ble bare for dumt. Syns grafikken så bedre ut når man så bilen forfra for da slapp man alt det uklare

Lenke til kommentar

virker som om ea har gjort need for speed sjangeren for kommersiell, alt for mye arkade forsøk. Pluss at de siste need for speed titlene synes jeg har tatt opphav fra The Fast and the Furious filmer. Men i og for seg ventet jeg ikke noe mer enn en litt oppusset versjon av Most Wanted med mørkekjøring. Fult og helt syntes jeg demoen var grei ettersom det kun bare er en demo!

Lenke til kommentar

Mine inntrykk:

- Muscle bilen var heilt ubrukelig å køyra. Den seilte att og fram i vei banen. Som om det var is

- Det grafiske var på eit nivå under Most Wanted.

- Ingen god kjørefølelse.

- Autosculpt var faktisk veldig gøy - då du verkeleg fekk customiza bilen din.

 

Eg skal gi fullversjonen ein kjangs- men da blir ikkje noko kjøp basert på demoen, det er hvertfall sikkert.

Lenke til kommentar

fikk testa demoen i går jeg også, og ble skuffa.

 

først: dama som er med denne gangen er stygg i forhold til de forrige, nedtur

 

grafikken: helt grei, men skulle gjerne sett naturlig dagslys og litt mindre reklameskiltlys og skiny ting

 

autosculpen: helt grei, ikke helt som forventa, men så var dette på xbox, og nfs vil jeg ha på pc. regner med det blir noe bedre der

 

kjøringa: uff....lagg, strupa biler og driftinga var helt for jævlig, umulig å styre bilen da den ikke orka å kjøre noe spes fort. og i motsettning til most wanted der de tregere bilene kom først og de raskere bilene kom senere så virker det som alt er ballansert nå, en lambo gallardo slitter ikke med å passere 130mph for å si det sånn....

 

eneste som virkelig var moro var det nye bane systemet og opplegget med downhill racing.

 

 

konklusjon, xbox versjonen var kjip, håper pc blir litt bedre. må vel ha spillet, kommer nok til å runde det også som de andre nfs, men tror ikke jeg kjøper det :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...