Gå til innhold

Forbannede Piczo sider!


glucchip

Anbefalte innlegg

Blir så irritert.

Noen veninner er ganske into dette med Piczo, og de lager faktisk greie sider. Ikke noe bling-bling-shit.

Men det som irriterer meg, er at de tror de er så sykt gode.

 

Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden.

Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet.

6816708[/snapback]

Det stemplet har du vel fra før uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir så irritert.

Noen veninner er ganske into dette med Piczo, og de lager faktisk greie sider. Ikke noe bling-bling-shit.

Men det som irriterer meg, er at de tror de er så sykt gode.

 

Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden.

Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet.

6816708[/snapback]

 

 

I agree :thumbup:

 

Mener 100% det samme som deg

Lenke til kommentar
Blir så irritert.

Noen veninner er ganske into dette med Piczo, og de lager faktisk greie sider. Ikke noe bling-bling-shit.

Men det som irriterer meg, er at de tror de er så sykt gode.

 

Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden.

Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet.

6816708[/snapback]

Gjør det så mye å bli kaldt nærd da?

 

jeg bruker Piczo og jeg har prøvd å unngå flashy ting, kom med konstruktiv kritikk(nei jeg gidder ikke lære meg html og det)

6820956[/snapback]

Vel, det er litt vanskelig å unngå flashy stuff når reklamen dukker opp da...

Lenke til kommentar

Piczo er Jævlig stygt, men jaja... la fjortissene leve sitt liv med piczo, bare de ikke hadde gnidd det inn i trynet mitt hvor de da skryter hemningsløst av siden sin, og maser om at man må skrive i gjesteboka. (hvor standard-kommentaren ALLTID kommer)

 

Bling Bling bilder og rotete design (linker og slikt) er det som irriterer mest!

 

MvH

Bjørnar

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk en Piczo side, jeg er veldig fornøyd med slike alternativer da jeg ikke vil og ikke kommer til å trenge PHP eller HTML kunnskaper. Så lenge det ikke er for mye blingbling og flash reklamer så er det helt greit i mine øyner. Min Piczo

 

~ Medion

6823923[/snapback]

 

Sorry, men i mine øyne skal ikke en hjemmeside se slik ut. Dessuten er piczo-hjemmesider en prinsippsak.

 

Nå har jeg laget hjemmeside i Microsoft Frontpage og har lite peilig på html-koder, så jeg bør holde kjeft.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...