Gå til innhold

Forbannede Piczo sider!


glucchip

Anbefalte innlegg

Om fjortizzzzene vil holde på med og lage masse crap sider. La dem gjøre det. Men da må dem tåle og bli tråkka ned på av oss som kan det. Skjønner ikke hva som driver folka til og lage slike sider ? Dem er jo stygge, dem skulle jo sett på noe ordentlige sider først og fått litt insperasjon, istedenfor og lage vondt til værre.

 

En annen ting er folka bak piczo ? Hva i f*** var det som dreiv dem til og skulle lage noe slik at alle bare kunne lage en masse fæle sider ?

Jeg synes at skal man holde på med data og nett og alltingen så burde man kunne litt og. Er blitt alt for lett både det ene og det andre. Og resultatet er at det ligger igjen masse søppel og dritt. Dette gjelder ikke bare data, men det meste. ( begynner og bli usaklig, hopper av der jeg)

 

Piczo kan brenn i helvette og dø langsomt, skal dem lage hjemmeside så er første bud <html></html> ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes Piczo er sånn ganske fint jeg lissom. Man kan lissom dele alle bildene sine og vennah sine og hobbysene lissom. Jeg får vist moi fram for alle babeza lissom. De ser hvem jeg er på onkli lissom. Åsså er det lissom veldig enkelt lissom. Så jeg trenger ikke vite hva PHP og FTP og sånn er lissom.

 

På sida mi har jeg lissom disse kattegoriene lissom:

 

Babez, kompizer, Pulte Babez, Støgginger, Linkzer til vennerz zider, picz av moi med bar overkropp.

6803254[/snapback]

 

jeg må nesten bøye meg i støvet og si at den posten der eide :D De typiske piczo brukere er jo sånne. Altså, bare se på navnet: "Piczo" ...'nuff said.

Lenke til kommentar
Man kan fint unngå dem og det gjør jeg selv, men hvorfor kan man likevel ikke få lov til å kommentere dem?

6805821[/snapback]

 

Fordi det er lavmål å grille andre for stygge sider om man ikke kan noe om produksjon av websteder selv.

 

Jeg kan grille hvis jeg vil, men holder meg for god for det. Sider som programmeres på en ordentlig måte vil uansett alltid ligge langt over selv den beste piczo-siden.

6806273[/snapback]

Jeg kan ikke lage en skikkelig webside selv, det kan jeg ikke. Men jeg kan likevel se forskjell på søppel og kvalitet. Eller vil du påstå at jeg ikke kan kommentere for eksempel i Bildekritikk fordi jeg ikke selv kan ta ordentlige bilder?

Eller kommentere hva jeg synes om statsministeren fordi jeg ikke har møtt han IRL. At jeg heller ikke kan kommentere og diskutere om hva jeg syns om en sanger eller en bok, selv om jeg ikke kan synge eller er god til å skrive, er det det du hevder?

Det blir i så fall feil. Og igjen folkens, jeg syns det er lavmål at dere går i gjesteboken og rakker ned på fyren på den måten dere gjør. Som jeg sa: diskutere oppførsel, er greit, men å dra det ut til å omfatte utseende er for drøyt.

6808467[/snapback]

 

Du har et poeng, jeg var litt korttenkt. Men jeg står på mitt angående uprovosert grilling av hvilken som helst piczo-side.

Lenke til kommentar
Nja, kanskje litt drøyt å legge den ut :innocent:

6803479[/snapback]

Næsj :p

6803509[/snapback]

 

We need satisfaction.

6803517[/snapback]

Men siden venninna mi står for det meste "driften" av siden,på grunn av bildene så er det vel kanskje litt slemt...?

6803650[/snapback]

 

først så vil jeg si at jeg ikke skjønte hva du mente! :dontgetit:

hvis du prøver å si at du beskytter venninna di, så tror jeg ikke akkurat det er noe du bryr deg om?! :idea:

spiller ingen rolle det, bare legg den ut a! :thumbup:

 

nå hadde jeg gledet meg som faen til å den sia :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...